Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    STRATEGIA SEGMENTACJI RYNKU

    Strategia marketingowa mająca na celu zwiększenie skuteczności działań rynko-wych dzięki dostosowaniu kompozycji instrumentów marketingowych do prefe-rencji poszczególnych, względnie jednorodnych grup nabywców występującychna danym rynku (—> segmentacja rynku). W zależności od liczby segmentów, doktórych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /482

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia przyciągania

    Rodzaj strategii promocyjnej, zmierzającej do wytworzenia i ciągłego pod-trzymywania dużego popytu finalnego poprzez adresowanie instrumentówpromocji do finalnych nabywców. Popyt stworzony dzięki s.p. wywołuje efekt„przyciągania" (ang. pulling) produktu od konsumenta do kolejnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /333

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia nisz rynkowych

    Jeden z wariantów strategii konkurencji polegający na unikaniu konfrontacji nacałym rynku przez odkrywanie i zagospodarowywanie wąsko wyspecjalizowa-nych dziedzin działalności (specyficznych potrzeb i preferencji określonych grupnabywców), które z uwagi na ograniczoną pojemność i/lub wymagany...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /588

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA EMPIRYCZNA

    Strategia, którą stosuje przedsiębiorstwo na podstawie zebranych doświadczeńwłasnych i/lub konkurentów, nie należąca do kanonu wiedzy marketingowej. Jejelementy mogą również pochodzić z obserwacji skutecznych zachowań marketin- 

    gowych przedsiębiorstw należących do innych sektorów. W przypadku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /716

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia normatywna

    Rodzaj strategii przedsiębiorstwa tak ogólnej, jak i marketingowej, zdeter-minowanej wynikami analizy strategicznej. S.n. jest na tyle zweryfikowanaempirycznie, że należy do kanonu wiedzy strategicznej, w tym —> marketingustrategicznego. S.n. jest zalecana kierownictwu przedsiębiorstwa do stosowaniaw ściśle...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /362

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA LIDERA RYNKOWEGO

    Jeden z typowych wariantów strategii konkurencji dotyczący przedsiębiorstwzajmujących wiodącą pozycję na określonym rynku. L. dąży do utrzymania lubumocnienia zajmowanej pozycji rynkowej przez aktywne oddziaływanie na rynek(powiększanie rynku i intensyfikację popytu), politykę innowacyjną w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /501

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia penetracji rynku

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na zwiększaniu przychodów przezintensyfikowanie sprzedaży dotychczasowych produktów na dotychczasowymrynku zbytu. Wzrost sprzedaży może być realizowany przez: 1) wywoływaniezwiększonego zapotrzebowania ze strony dotychczasowych klientów firmy,2) przyciąganie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /704

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKETINGOWA

    W szerokim rozumieniu pojęcie to bywa utożsamiane z —> marketingowymizasadami postępowania. W rozumieniu szczegółowym odnosi się do określonegoprzedsiębiorstwa lub jego wyodrębnionej części i oznacza system średnio-i długookresowych zasad oraz wytycznych postępowania, które wyznaczają ramydla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia popychania

    Typ działań dystrybucyjnych i promocyjnych, w których producent wykorzys-tuje personel sprzedażowy do oddziaływania na poszczególne ogniwa dystry-bucji, tj. hurt i detal. Głównym zadaniem promocji w s.p. jest „pchanie" (ang.pushing) produktu przez wybrane kanały rynku. S.p. zmierza do utrzymaniaefektu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKI

    Decyzje, środki i sposoby osiągania celów stawianych m. W szerokim ujęciuobejmuje: uzasadnienie „markowania", sponsorowanie m. (—> marka produ-centa, -> marka pośrednika, -> marka mieszana), ustalenie nazw i symboli m.(—» marka indywidualna, —> marka rodzinna, —» marka łączona) oraz stra-tegie m. w wąskim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /789

    praca w formacie txt

Do góry