Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    strategie cen

    Działania przedsiębiorstw, w których wykorzystuje się instrument c. jako środekosiągania celów rynkowych. Działania te muszą być zintegrowane z s. w zakresiepozostałych instrumentów marketingu-mix. S.c. stosowane przez przedsiębior-stwo wynikają z określonych sytuacji na —> rynku, np. pozycji danych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 192

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategie dystrybucji usług

    Działania przedsiębiorstw usługowych, w których wykorzystuje się instrument—> dystrybucji jako środek osiągania celów rynkowych. Działania te muszą byćzintegrowane z s. w zakresie pozostałych instrumentów marketingu-mix. O wybo-rze s.d. decydują: charakter potrzeb w zakresie u., częstotliwość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIE KONKURENTÓW RYNKOWYCH

    Strategie marketingowe wyróżnione ze względu na typy uczestników walkikonkurencyjnej w danym sektorze (gałęzi konkurencyjnej) oraz z uwagi napodejmowane przez nich działania (zachowania) konkurencyjne. Do s.k.r. na-leżą s.: liderów r., pretendentów, naśladowców i specjalistów od nisz (luk) r.Wśród s...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /2 253

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIE WEJŚCIA NA RYNKI ZAGRANICZNE

    Strategie dotyczące wyboru określonej formy działalności zagranicznej orazsposobu ekspansji na r.z. i kolejności ich opanowywania. Czynnikiem decydują-cym o wyborze właściwej s. jest pozycja przedsiębiorstwa na r. (atuty konkuren-cyjne) porównywana z atrakcyjnością rynku. W przypadku słabych atutów i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 481

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strefowa cena dostawy

    Cena dostawy płacona przez nabywców (odbiorców) towaru w jednakowejwysokości w ramach określonej strefy geograficznej. Najczęściej stosuje sięsystem wielostrefowy o zróżnicowanych c: im dalej położona strefa, tym wyższac. w niej obowiązuje.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /280

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA ZRÓŻNICOWANIA

    Strategia konkurencji polegająca na dążeniu do pozytywnego, jakościowegowyróżnienia własnej oferty spośród ofert konkurentów. Służy temu przedewszystkim kształtowanie specyficznych cech produktów przy uwzględnieniuzróżnicowanych preferencji nabywców, które w skrajnym przypadku prowadzi dopozycji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /561

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia przywództwa kosztowego

    Ogólna strategia konkurencji, polegająca na działaniu przedsiębiorstwa jakoproducenta lub sprzedawcy przy niskich kosztach całkowitych. Stosowanie tej s.wymaga takiej alokacji i realokacji zasobów, aby uzyskać największą produktyw-ność ich wykorzystania w sferze działań operacyjnych (produkcji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 420

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia rozwoju produktu

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na wprowadzaniu nowych p.na dotychczasowy rynek zbytu. Może to być produkt wchodzący w miejscetakiego, który wszedł już w fazę schyłkową swego cyklu życia (—> cykl życiaproduktu) lub produkt poszerzający dotychczasowy zakres asortymen-towy oferty. S.r.p...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /891

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA ROZWOJU RYNKU

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na pozyskiwaniu dla dotych-czasowych produktów nowych r. zbytu. Może to się odbywać przez: 1) wprowa-dzenie produktu na nowy obszar geograficzny, 2) stworzenie tzw. r. dodatkowego,z czym wiąże się znalezienie nowych zastosowań dotychczasowego produktu lub3)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA RZUCAJĄCEGO WYZWANIE

    Jeden z typowych wariantów strategii konkurencji dotyczący przedsiębiorstwzajmujących drugą lub dalszą pozycję na danym rynku i przyjmujących jako celstrategiczny zdobycie przywództwa rynkowego lub poprawienie dotychczasowejpozycji kosztem danego konkurenta. Podstawowym warunkiem skuteczności tejs. jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /528

    praca w formacie txt

Do góry