Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    TEST ODTWORZENIOWY

    Metoda pomiaru i oceny stopnia, w jakim został zapamiętany dany środekpromocji. T.o. umożliwia: badanie stanu świadomości nabywców o istnieniudanego przedsiębiorstwa, produktu, znaku firmowego i ocenę jego zmian podwpływem poszczególnych narzędzi promocji. Jest także narzędziem badaniapostaw nabywców z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TEST RYSUNKOWY

    Technika projekcyjna będąca graficzną odmianą —> testu uzupełniania zdań.Test ten składa się z jednego lub kilku rysunków przedstawiających rozmowędwu lub więcej osób. Wypowiedzi są ujęte w „dymkach" lub „balonikach",z których co najmniej jeden jest pusty. Zadaniem —> respondenta jest ułożeniei...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /525

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    test skojarzeń słownych

    Technika projekcyjna polegająca na zbieraniu informacji, w której bodźcemkierowanym do —> respondenta jest pojedynczy wyraz. Respondent udzielaspontanicznej odpowiedzi. T.s.s. ma wiele cech podobnych do —> testu uzupeł-niania zdań. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /274

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TERMIN DOSTAWY

    Termin przekazania d. kupującemu. Niedostarczenie d. w ustalonym dniu lubokresie powoduje skutki określone w umowie lub —> ogólnych warunkach dostaw.Terminowość d. można oceniać na podstawie wskaźnika relacji liczby d.opóźnionych do otrzymanych ogółem.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /299

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNICZNY ROZWÓJ PRODUKTU

    Faza procesu —» rozwoju nowego produktu, polegająca na przekształcaniuwyselekcjonowanych —» pomysłów na produkt w projekty techniczne, materiali-

    żujące się w postaci modeli, prototypów i pierwowzorów poddawanych testomtechnicznym (sprawdzającym techniczną jakość użytkową) i testom akceptacyj-nym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /697

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    telemarketing

    Reklamowanie produktów przez sprzedawcę za pośrednictwem telefonu, połączo-ne z równoczesnym zbieraniem zamówień potencjalnych nabywców (bezosobistej wizyty sprzedawcy). 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /216

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Teleshopping

    Metoda zakupu towarów polegająca na ich zamawianiu w firmie wysyłkowejdzięki bezpośredniemu połączeniu jej z gospodarstwem domowym za pomocąsieci telefonicznej, komputerów domowych lub telewizorów. Dzięki łączomkablowym —> klient ma możliwość zobaczenia bezpośrednio na ekranie szerokie-go zakresu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    teoria trzech uderzeń

    Koncepcja —> kampanii reklamowej H. Krugmana, wg której, aby niezde-cydowany nabywca podjął decyzję zakupu konieczne są „trzy uderzenia re-klamowe": pierwsze wywołuje potrzebę i zainteresowanie produktem, drugieinicjuje proces dekodowania oferty i wartościowania postrzeganych alternatywzakupu, trzecie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Targi

    Miejsca spotkań handlowych organizowanych regularnie, zawsze w tym samymośrodku, w ustalonych odstępach czasu i o ograniczonym z góry czasie trwania.Zadaniem t. jest umożliwianie uczestnikom zaprezentowania wzorów ich wy-twórczości w celu dokonania —> transakcji handlowych. Podstawowymi funk-cjami t. są:...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /2 227

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    teorie zarządzania marketingowego

    Teorie lub podejścia teoretyczno-metodyczne do problematyki —» zarządza-nia marketingowego. Wyróżnia się —jako podstawowe — podejścia: funkcjo-nalne, decyzyjne i instrumentalne. W podejściu funkcjonalnym istotę i przed-

    miot z.m. wyprowadza się z t.z. zorientowanej na funkcje przedsiębiorstwa:podstawowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /2 143

    praca w formacie txt

Do góry