Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    zniżki cen

    Kwoty, o które sprzedawca pomniejszył wartość sprzedaży, wyrażoną w —> ceniepodstawowej, z tytułu: —> obniżek cen (przecen), udzielonych —> rabatów dlanabywców i pracowników, z.c. produktów niepełnowartościowych. Z.c. w przeli-czeniu na jednostkę produktu stanowią niekiedy znaczną część c...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /454

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    zarządzanie marketingiem

    Dziedzina wyspecjalizowanego z. przedsiębiorstwem, dotycząca m. jako jednejz podstawowych funkcji przedsiębiorstwa. Z.m. obejmuje całokształt decyzjii działań związanych z kształtowaniem i eksploatacją rynku(ów) zbytu jakopodstawowego źródła przychodów przedsiębiorstwa. W przedsiębiorstwie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /510

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZESPÓŁ decyzyjny

    Grupa osób w przedsiębiorstwie, bardziej lub mniej sformalizowana, podej-mująca decyzje o zakupie dóbr inwestycyjnych. Zakupy te wymagają specjalis-tycznych informacji, zbiorowej wiedzy, kierowania się racjonalnymi przesłan-kami decyzyjnymi, na ogół kolektywnego przygotowania projektu decyzji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /996

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE

    Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalnościzmierzającej do osiągania własnych celów przez aktywne kształtowanie rynkui jak najlepsze zaspokajanie potrzeb klientów. Z.m. wymaga zwłaszcza: 1) doko-nania wyboru lub określenia potencjalnych nabywców i rodzaju...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 210

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZESPÓŁ ds. zlecenia

    Wyspecjalizowana grupa pracowników —> agencji reklamowej, pracujących narzecz jednego klienta lub jednego produktu. Tworzą ją dyrektor ds. zlecenia,menedżer z., zespół kreatywny oraz reprezentanci działów: mediów, badaniarynku i produkcji.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /290

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

    Dziedzina nauki o z. i obszar działań regulacyjnych w przedsiębiorstwieodnoszących się do wyboru celów długookresowych przedsiębiorstwa, ustalaniaplanów i programów ich osiągania będących narzędziami strategii rozwojowychprzedsiębiorstwa. Cele s. przedsiębiorstwa, jak i sposoby ich osiągania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /539

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    znaczki handlowe

    Popularny środek —> promocji dodatkowej, stosowany przez sklepy, które za ichpomocą „potwierdzają" dokonanie zakupu. Po zgromadzeniu odpowiedniegozestawu z.h. umożliwiają nabywcom otrzymanie w tym samym sklepie stosownejbonifikaty (—> rabatu) przy następnych zakupach. Z.h. stosuje się przeważniew przypadku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /468

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZASIĘG REKLAMY

    Określenie rozmiarów grupy docelowej, do której może dotrzeć dany środekr. Z.r. wyraża się najczęściej w postaci udziału procentowego adresatów r. np.w grupie czytelników danego tytułu prasowego, ogólnej populacji widzów blokuprogramów telewizyjnych, liczbie widzów uczęszczających na mecze piłkarskiei...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /431

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    znak marki

    Symbol (lub symbole) mający(e) umożliwiać promocję firmy i jej produktów,stanowiący(e) niewerbalną część m. Z.m. mogą być: stylizowany skrót nazwyfirmy, z. graficzne, kolory, kompozycje przestrzenne, melodie lub ich kombinacje(np. gwiazda Mercedesa, muszla Shella, sygnał stacji radiowej BBC...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /385

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zbiorowość statystyczna

    Zbiór jednostek statystycznych (obiektów) charakteryzujących się pewną —> ce-chą wspólną, a jednocześnie różniących się innymi cechami i własnościami.W badaniach można uwzględnić całą z.s., zwaną —> populacją generalną, lub tylkoczęść tej z. zwaną —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /357

    praca w formacie txt

Do góry