Politologia /1 659 prac/

  • Ocena brak

    Charakter systemu rządów a dynamika rywalizacji wyborczej

    Pod pojęciem systemu rządów należy rozumieć ogół relacji prawno-politycznych, jakie zachodzą między poszczególnymi organami państwa. (chodzi o reguły gry między rządem a parlamentem).

    Politolog McAllister stwierdza, że system rządów wpływa na strategie wyborcze. Według niego w przypadku systemów...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /1 913

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie jako wymiar segmentacji

    Pozycjonowanie na rynku wyborczym opiera się na psychologicznym procesie tworzenia poznawczej reprezentacji kandydata lub partii. Pozycja danego kandydata jest jego lokalizacją względem innych kandydatów biorących udział w wyborach. Określa ona sposób spostrzegania danego fragmentu rzeczywistości...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe koncepcje działania podmiotów rywalizacji na rynku wyborczym

    W zależności od stopnia zmian w środowiskach społecznym, kulturowym, politycznym i gospodarczym reakcje podmiotów rywalizacji muszą być szybkie, a niekiedy odmienny od planowanych na początku kampanii wyborczej. Wyrażają się one w przyjęciu jednej z 3 marketingowych koncepcji działania:...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /1 660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Charakterystyka rynku wyborczego

    W ostatnich latach zauważono, że polityczna arena wyborcza stała się bardzo zróżnicowana. Składają się na nią grupy o różnych interesach, preferencjach itp. Zatem aby kampania była jak najefektywniejsza należy uwzględniać te upodobania, tworząc odmienne strategie dostosowane do segmentów rynku...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /2 344

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Definicja rynku politycznego

    Rynek polityczny - to ogół obywateli posiadających prawa wyborcze (konsumenci) i inne podmioty polityczne (konkurenci) ubiegające się w ramach porządku prawnego (ordynacje) o pozyskanie poparcia dla swych kandydatów (akt „konsumpcji”).

    Rynek polityczny wg Cichosz - rynek polityczny stanowi część...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /679

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza pojęcia marketingu politycznego. Geneza i ustalenia definicyjne

    Definicje pojęcia marketing polityczny:

    - dyscyplina wiedzy zajmująca się analizą procesów wymiany między podmiotami politycznymi i ich środowiskiem oraz wewnątrz nich, ze szczególnym odniesieniem do pozycjonowania tych podmiotów i ich wzajemnej komunikacji. Rząd i ustawodawca funkcjonują zarówno jako...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /3 500

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja wszechstronnego marketingu politycznego wg J. Lees-Marshment

    Założenia:

    CPM ujmuje marketing polityczny jako coś więcej niż tylko komunikację polityczną

    CPM bazuje na marketingu wszystkich zachowań organizacji politycznych, nie tylko kampanii wyborczych, lecz także tego, w jaki sposób projektowany jest „produkt”

    CPM posługuje się koncepcjami...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /3 293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mapa marketingu kandydata wg P. Kotleta i N. Kotleta - Kluczowe rynki kampanii

    Opracowanie metod dotarcia do podstawowych segmentów rynku wyborczego oraz metod budowania wizerunku medialnego

    Znaczenie mediów w kampanii wyborczej określa się liczbą prezentacji kandydata w środkach przekazu, wielkością poparcia oraz nakładami na wyemitowaną reklamę

    Kandydaci...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /371

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mapa marketingu kandydata wg P. Kotleta i N. Kotleta - Planowanie komunikacji, dystrybucji i organizacji kampanii

    Opracowuje się konkretne narzędzia marketingowe

    Działalność kandydata bardzo przypomina marketing gospodarczy. Określa on, bowiem najbardziej korzystny rozdział zasobów swojej organizacji, obejmujący precyzyjne rozłożenie zadań pomiędzy poszczególne „podsztaby”...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /327

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mapa marketingu kandydata wg P. Kotleta i N. Kotleta - Określanie celów i strategii kampanii

    Ten etap oparty jest na wcześniejszych badaniach, których wyniki określają sposób, w jaki należy tworzyć wizerunek kandydata i prezentować problematykę społeczno – gospodarczą.

    Opracowuje się takie sposoby przekazu informacji wyborczych, które będą skutecznie promować polityka...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /Stas Dodano /15.07.2011 Znaków /543

    praca w formacie txt

Do góry