Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Płatne licencjonowanie marki

    Producenci i detaliści mogą potrzebować wielu lat i wielomilionowych wydatków, aby wytworzyć preferencje konsumentów dla swoich marek. Alternatywnym rozwiązaniem jest ..wynajęcie" nazwy, która ma magiczny wpływ na klientów. Nazwy lub symbole zbudowane już przez innych producentów , nazwiska słynnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /6 882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie sponsorowania marki

    Producent na kilka sposobów może rozwiązać sprawę sponsorowania marki. Produkt może być wprowadzony pod market producenta (tzw. marką ogólnokrajową), dystrybutora (deta-listy). pod tzw. marką prywatną lub oddzielne/ market zastrzeżone/ (zobacz Strategie marketingowe r-1). Producent może sprzedawać...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 113

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór strategii nadania marki

    Najpierw należy zadecydować, czy finna powinna w ogóle nadać markę produktowi. W przeszłości większość produktów była niemarkowa. Producenci i pośrednicy sprzedawali swoje towary z beczek, puszek i skrzynek bez podawania dostawcy. Nabywcy byli zależni od uczciwości dostawcy. Najstarsze przejawy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 772

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity)

    Marki różnią się wartością i siłą reprezentowaną na rynku. W skrajnym przypadku istnieją marki nie znane przez większość nabywców. Istnieją też marki o dobrym poziomie, ugruntowane w świadomości klientów (poprzez przypominanie lub rozpoznawanie). Poza tym. istnieją marki o wysokim stopniu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /5 510

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym jest marka?

    Być może najw iększą sztuką marketingu jest umiejętność stworzenia, utrzymania, ochrony i ulepszania marki. American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób:

    • marka to nazwa, terntiti. symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje dotyczące marki

    Tworząc strategie marketingową dla poszczególnych produktów, sprzedawca musi podjąć decyzje odnośnie marek. Jest to bardzo ważny element w strategii produktu. Z jednej strony wprowadzenie produktu markowego wymaga dużych inwestycji długookresowych, zwłaszcza w dziedzinie reklamy, opakowania i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 126

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przerzedzanie linii

    Menedżerowie powinni okresowo badać linie i sprawdzać czy nie należy jej przerzedzić. Są ku temu okazje. Pierwsza, gdy w linii znajdują sie zbędne produkty obniżające zyski, co powinno być wyznaczone poprzez analizę kosztów i sprzedaży. RCA zredukował swoją linie telewizorów z 69 do 44 modeli, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /832

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uwypuklenie jednego elementu linii

    Dyrektor linii wybiera na ogół jeden lub kilka produktów, aby położyć na nie nacisk podczas promocji. Menedżerowie mogą faworyzować niższy koniec linii, gdyż przysparza kupujących. Tak więc Sears wprowadza atrakcyjną cenę na maszynę do szycia, aby przyciągnąć kupujących. Rolls Royce reklamuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzja o modernizacji linii

    Nawet gdy długość linii produktów jest odpowiednia, może istnieć potrzeba jej modernizacji. Na przykład, narzędzia produkowane przez firmę mogą wyglądać jak z lat pięćdziesiątych i przez to przegrywać z konkurencją. Powstaje pytanie czy ulepszać elementy linii po kolei, czy też wszystkie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 112

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROFIL RYNKOWY UNII PRODUKTÓW

    Dyrektor musi orientować sie. jak jego linia jest pozycjonowana względem linii konkurencji. Rozważmy firmę papierniczą i jej linię produktów, na którą składają się rożne gatunki kartonu.' Dwie z głównych cech kartonu to jego gramatura i wykończenie powierzchni. Gramatura wynosi standardowo 90...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 405

    praca w formacie txt

Do góry