Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Supermarket

    Supermarket to stosunkowo duży, tani. niskomarżowy. samoobsługowy sklep, który oferuje swoim klientom artykuły spożywcze, śr<xlki piorące i inne artykuły przydatne w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Marża supermarketów wynosi tylko około 1% od obrotu i 10% od wartości zainwestowanego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 442

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOM HANDLOWY (TOWAROWY)

    Dom handlowy prowadzi wiele linii produktowych,w tym na ogół: odzież, meble, artykuły gospodarstwa domowego, z których każda stanow i odrębny dział prowadzony przez innego menedżera* Dobrym przykładem tego typu organizacji detalicznych są domy handlowe Searsa. Istnieją także domy handlowe o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 138

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP Z PRODUKTAMI SPECJALISTYCZNYMI

    Tego typu sklep prowadzi sprzedaż artykułów w dużym asortymencie w ramach wąskiej linii produktów. Przykładami mogą być sklepy odzieżowe, sklepy z artykułami sportowymi, sklepy meblowe, kwiaciarnie i księgarnie. Sklepy specjalistyczne można podzielić ze względu na stopień zawężenia asortymentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /899

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPOWI SPRZEDAWCY DETALICZNI

    Dzisiaj konsumenci mogą kupować towary i korzystać z usług w przeróżnego rodzaju sklepach.

    Sklepy, podobnie jak produkty, przechodzą przez pewne fazy rozwoju i upadku, co można określić jako cykl życia detalisty. Dany typ sprzedaży detalicznej pojaw ia się. notuje przyspieszony wzrost przez pewien...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /641

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż detaliczna

    Sprzedaż detaliczna obejmuje wszystkie rodzaje działalności, mające na celu sprzedawanie towarów i usług bezpośrednio finalnemu konsumentowi dla jego osobistego, nie komercyjnego użytku. Każda jednostka organizacyjna, która prowadzi taką sprzedaż - bez względu na to czy jest to producent, hurtownik...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kooptacja

    Kooptacja jest wysiłkiem podejmowanym przez jedną organizację w celu uzyskania poparcia liderów innej organizacji, poprzez włączenie ich do rad doradczych, zarządu i innych struktur, tak aby odczuwali, że ich opinie są brane pod uwagę. Tak długo, jak organizacja inicjująca współpracę traktuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /689

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Transakcje wiązane

    Czasem producenci silnych marek sprzedają je pośrednikom tylko p<xl warunkiem, że wezmą oni część lub pozostałe asortymenty danej linii produktu. Nazywa się to wymuszaniem zakupu całej linii. Takie transakcje wiązane nie muszą być nielegalne, jeżeli jednak prowadzą do poważnego ograniczenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /493

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wyłączność terytorialna

    Handel na zasadach wyłączności często obejmuje porozumienia o wyłączności terytorialnej. Prcxlucent może wyrazić zgodę na to, że nie będzie sprzedawał innym pośrednikom na danym obszarze lub nabywca może się zgodzić na dokonywanie sprzedaży tylko na swoim własnym terytorium. Pierwszy sposób...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /775

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handel wyłączny

    Wielu producentów i hurtowników jest zainteresowanych tworzeniem kanałów wyłącznych dla swoich produktów. Kiedy dany sprzedawca udziela zezwolenia tylko określonym detalistom na prowadzenie swoich produktów, strategia ta jest nazywana dystrybucją wyłączną. Kiedy sprzedawca żąda, aby pośrednicy nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 103

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Opanowywanie konfliktu w kanale

    Niektóre konflikty w kanale mogą mieć charakter konstruktywny. Mogą prowadzić do bardziej dynamicznej adaptacji do zmieniającego się otoczenia. Z drugiej strony, nadmierne konflikty mogą zakłócić funkcjonowanie kanału. Problemem jest lepsze opanowywanie konfliktu, a nie jego eliminacja. Istnieje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 291

    praca w formacie txt

Do góry