Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Model probabilistyczny Huffa

    Charakterystyka

    Model probabilistyczny Huffa (model grawitacji względnej Huffa) to jeden z najbardziej znanych modeli ciążenia konsumentów do ośrodków handlowych na danym obszarze. Został opracowany w 1962 roku przez D. L. Huffa. Należy do grupy stochastycznych modeli lokalizacji zakupów ludności i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.02.2012 Znaków /2 610

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCEDURA AUDYTU MARKETINGOWEGO

    Audyt rozpoczyna się spotkaniem pomiędzy audytorem (audytorami) marketingu i urzędnikiem (urzędnikami) przedsiębiorstwa, poświęconym opracowaniu umowy o celach, zasięgu, głębokości, źródłach danych, formacie raportu oraz czasie przeznaczonym na audyt. Przygotowuje się szczegółowy plan ustalający...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 150

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Audyt marketingowy

    Te przedsiębiorstwa, które po zastosowaniu rankingu efektywności odkryją słabości w marketingu powinny rozpocząć dokładniejsze badania zwane audytem marketingowym,3t który definiujemy następująco:

    • audyt marketingowy jest to wszechstronne, systematyczne, niezależne i regularne badanie śmdowiska...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 567

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność dystrybucji

    Kierownictwo powinno szukać oszczędnych sposobów dystrybucji. Istnieje szereg metod usprawnienia gospodarki zapasami, poprawy lokalizacji magazynów i transportu. Dość częstym problemem, który pojawia się. kiedy przedsiębiorstwo przeży wa nagły wzrost sprzedaży, jest spadek efektywności dystrybucji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 225

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność personelu sprzedaży

    Kierownicy ds. sprzedaży musza obserwować następujące wskaźniki efektywności personelu sprzedaży w danym regionie:

    • średnią dzienną liczbę wizyt handlowych na jednego sprzedawcę;

    • średni czas trwania wizyty handlowej na jeden kontakt;

    • średni dochód z jednej wizyty handlowej;

    • średni koszt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność reklamy

    Wielu menedżerów uważa, że zmierzenie tego. co otrzymują w zamian za fundusze wydane na reklamę jest niemal niemożliwe. Powinni jednak przynajmniej obserwować następujące statystyki

    dotyczące:

    • kosztu reklamy na tysiąc potencjalnych klientów, do których dociera dany środek przekazu;

    • procentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 167

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola efektywności

    Przypuśćmy, że analiza rentowności wykazuje, że małe zyski przedsiębiorstwa związane są tylko z pewnymi pr(xluktami. obszarami lub rynkami. Powstaje pytanie, czy istnieją skuteczniejsze sposoby kierowania personelem sprzedaży, reklamą, dystrybucją i promocją sprzedaży w obszarze tych słabiej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 076

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działanie korekcyjne

    Kiedy wyniki znacznie różnią się od tych, które zakładał plan, kierownictwo musi rozpocząć działanie korekcyjne. Zwykle przedsiębiorstwo decyduje się w pierwszej kolejności na mniej zasadnicze posunięcia, dopiero gdy te zawodzą, stosuje się bardziej drastyczne kroki. Kiedy sprzedaż pewnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 081

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pełne koszty, a koszty bezpośrednie

    Jak wszystkie narzędzia informacji, analiza rentowności marketingu może, zależnie od stopnia zrozumienia jej metod i ograniczeń albo pomóc kierownikowi ds. marketingu, albo w prowadzić go w błąd. Powyższy przykład pokazał pew ną umow ność w wyborze zasad podziału wydatków funkcjonalnych pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /6 285

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obserwacja zadowolenia klienta

    Przedstawione metody kontroli mają głównie charakter finansowy i ilościowy. Są one ważne, ale nie wystarczające. Potrzebne są miary jakościowe, które ostrzegą kierownictwo o mogących mieć miejsce zmianach udziału w rynku. Czujne przedsiębiorstwa tworzą systemy obserwacji opinii i zadowolenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /557

    praca w formacie txt

Do góry