Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Sponsoring

    Definicja

    Sponsoring to jedna z najszybciej rozwijających się form promocji; narzędzie promującym dany produkt lub firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.

    Sponsoring jest umową partnerską, w której sponsor przekazuje podmiotowi sponsorowanemu środki konieczne do realizacji jego celów, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.02.2012 Znaków /3 409

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Asortyment

    Charakterystyka

    Asortyment jest to zestaw celowo dobranych produktów oferowanych na rynku przez przedsiębiorstwo.

    Rodzaje asortymentu:

    Asortyment możemy podzielić:

    1) Ze względu na sposób przygotowania dóbr do sprzedaży oraz miejsce ich występowania

    Asortyment produkcyjny - jest to zestaw dóbr...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.02.2012 Znaków /3 067

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wycofanie produktu

    Charakterystyka

    Wycofanie produktu przestarzałego, ( faza wycofania)- element cyklu życia produktu - Jest to ostatnia faza cyklu życia produktu. Charakteryzuje się tym, że w jej trakcie następuje powolne zmniejszenie popytu na produkt lub nawet nagły i znaczny spadek obrotów. Efektem końcowym tego zjawiska...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.02.2012 Znaków /3 225

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia cen prestiżowych

    Charakterystyka

    Dzięki tej strategii produkt w swoim cyklu życia postrzegany jest stale postrzegany przez klientów jako produkt wysokiej jakości i prestiżowy. Wysoka cena jest tutaj ważnym bodźcem motywującym do zakupu.

    Nabywcy luksusowych marek samochodów, kamer, perfum czy ubrań osiągają dużą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.02.2012 Znaków /1 671

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kalkulacja cen w formie narzutów na koszty

    Charakterystyka

    Kalkulację cen w formie narzutów na koszty rozpoczyna się od obliczenia kosztu jednostkowego a następnie dodaje się określony narzut. Najczęściej są to narzuty standardowe, uproszczony narzut może przyjąć regułę: koszt jednostkowy pomnożony przez np. trzy daje cenę detaliczną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.02.2012 Znaków /2 343

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podpis elektroniczny

    Podpis elektroniczny

    Podpis elektroniczny - "dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub z którymi są logicznie powiązane, służą do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny" (Dz. U)

    Podpis elektroniczny( nazywany również podpisem cyfrowym)-...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.02.2012 Znaków /6 127

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Użyteczność krańcowa

    Charakterystyka

    użyteczność krańcowa - jest to zadowolenie (korzyść), jakie uzyskuje konsument z konsumpcji każdej kolejnej jednostki tego samego dobra lub usługi (Dach, 2005, s. 96).

    Można także powiedzieć, że użyteczność krańcowa dobra jest to przyrost użyteczności uzyskiwany dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.02.2012 Znaków /885

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System SCM

    Charakterystyka

    System SCM (Supply Chain Management) są to elektroniczne systemy zarządzania łańcuchem dostaw które pozwalają na kontrolę przepływów towarów.

    System ten umożliwia swobodną analizę przebiegu materiałów pomiędzy dostawcami co daje firmie łatwiejszą możliwość dostosowania się na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.02.2012 Znaków /1 291

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Token

    Charakterystyka

    Token- to urządzenie kryptograficzne, które zapewnia bezpieczeństwo transakcji wykonywanych za pośrednictwem sieci Internet. Urządzenie to generuje jednorazowe, unikalne kody potrzebne do identyfikacji klienta oraz autoryzacji jego dyspozycji. Token zapewnia silne uwierzytelnianie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.02.2012 Znaków /1 659

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2C

    Charakterystyka

    C2C (ang. Consumer-to-Consumer), czyli relacje klient-klient w internetowej sferze działalności handlowej.

    Relacje typu C2C przedstawiają interakcje zachodzące pomiędzy różnymi konsumentami lub grupami konsumentów. Zgodnie z art.22 cywilny|kodeksu cywilnego (k.c.) za konsumenta uważa się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.02.2012 Znaków /2 952

    praca w formacie txt

Do góry