Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    ANALIZA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH

    Rozpoznanie struktury i mechanizmów określonego rynku zagranicznego orazocena stanu i rozwoju jego elementów. Przedmiotem a.r.z. są potencjalne lubrzeczywiste z.r. zakupu (importowe) i sprzedaży (eksportowe). A.r.z. możnaklasyfikować wg różnych kryteriów, m.in. wg: zakresu przedmiotowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BADANIA KONSUMENTA

    Ogół czynności poznawczych, zmierzających do opisania lub wyjaśnienia stanurzeczy i rozpoznania czynników i warunków kształtujących ten stan. B.k. składająsię z następujących czynności: gromadzenia, przetwarzania i analizy informacjidotyczących indywidualnych cech konsumenta, —> zachowań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /971

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANKIETA

    —> Kwestionariusz.

    Metoda gromadzenia informacji oparta na komunikowaniu się badaczaz —> respondentem za pośrednictwem pisemnego przekazu. A. jest zbioremstandaryzowanych technik badawczych. Rozróżnia się a.: pocztową (wysyłkai zwrot pocztą), masową (opublikowaną w prasie, zwrot pocztą)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /595

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza sekwencyjna

    Analiza polegająca na testowaniu hipotezy statystycznej na podstawie —> próby,której liczebność jest ustalana w trakcie trwania —> eksperymentu. Do próbypobiera się kolejno (sekwencyjnie) po jednym elemencie i po każdej takiejczynności podejmuje się jedną z trzech decyzji: 1) przyjąć hipotezę zerową,2)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /613

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania śledzące reklamy

    Typ badań reklamy prowadzonych przez wyspecjalizowane agencje badańrynkowych. Istota b.ś.r. sprowadza się do stałej — w pewnym okresie — obser-wacji i określania wielkości różnych mierników informujących o skuteczno-ści —> kampanii reklamowej (np. wskaźniki świadomości reklamy, przychylnościwobec...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ASORTYMENT

    Zestaw produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo lub jego jednostki(fabryki, sklepy, banki itp.). Zestaw ten można opisać za pomocą kryteriów:szerokości a. (-> asortyment szeroki), głębokości (długości) a. (-> asortymentgłęboki) i -> zwartości asortymentu. Kryteria te określają domenę i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 342

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    analiza strategiczna

    Rodzaj analizy ogólnej sytuacji przedsiębiorstwa (organizacji), charakterystycznydla koncepcji zarządzania strategicznego, polegającej na wszechstronnym anali-zowaniu i konfrontowaniu wyników badania przedsiębiorstwa i jego otoczeniaw celu stworzenia podstawy do projektowania i realizacji długofalowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /375

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Atest jakościowy

    Dokument wystawiony przez producenta lub instytucję upoważnioną do ocenyjakości na podstawie przeprowadzonej analizy —> produktu. Zależnie od rodzajuproduktu a.j. jest wystawiany obowiązkowo lub na życzenie odbiorcy. A.j.alternatywny polega na stwierdzeniu, że produkt „spełnia wymagania" lub „niespełnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /504

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza swot/tows

    Metoda oceny strategicznej sytuacji przedsiębiorstwa i poszczególnych dziedzinjego działalności (—> strategicznych jednostek biznesu), polegająca na rozpo-znaniu z jednej strony mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa na tle jegogłównych konkurentów (—> analiza mocnych i słabych stron), z drugiej zaś...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /965

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA MOCNYCH I SŁABYCH STRON

    Metoda identyfikacji i oceny wartości czynników (elementów zasobów) istotnychz punktu widzenia oceny —> siły konkurencyjnej (potencjału) przedsiębiorstwa.Celem a. jest zidentyfikowanie atutów (m.s.) i słabości przedsiębiorstwa (s.s.)oraz określenie jego kompetencji (predyspozycji) w zakresie prowadzonej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 172

    praca w formacie txt

Do góry