Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    marketing bezpośredni

    Niekonwencjonalne, interpersonalne kontakty sprzedawcy z nabywcą. Zarównow teorii, jak i praktyce m. nie ma zgodności co do treści znaczeniowej m.b. Stądjako synonimy m.b. są używane takie określenia, jak: dialogue m. (m. dialogu),datábase m. (m. oparty na rozbudowanej bazie danych o potencjalnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /983

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marka

    1. Nazwa, symbol, znak graficzny, kolor, kompozycje przestrzenne, melodia lubich kombinacje, stworzone w celu oznaczenia produktu i odróżnienia go od 

    produktu konkurentów. Może, lecz nie musi, składać się z —> nazwy markii —> znaku marki. M. lub część m. objęta ochroną prawną staje się —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 240

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING GLOBALNY

    Działalność marketingowa przedsiębiorstwa będąca rezultatem przyjęcia orien-tacji globalnej (geocentrycznej). Globalizacja w m. polega na dążeniu dozaspokajania tych samych potrzeb nabywców w różnych krajach za pomocą tegosamego zestawu oferowanych wartości. Możliwość taką uzyskuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /638

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKA MIESZANA

    —» Marka składająca się z —» marki producenta i —> marki pośrednika. M.m. jeststosowana wówczas, gdy: 1) duże przedsiębiorstwo dysponuje nadwyżkamizdolności produkcyjnych i, aby zintensyfikować sprzedaż, godzi się na opa-trywanie wyrobów także znakiem pośrednika (np. firma Michelin produkuje opo-ny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /637

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MAKLER SPECJALISTA

    Makler giełdowy, który ustala w warunkach rynku zrównoważonego kurs dniadanego papieru wartościowego (—> kurs giełdowy) na podstawie zleceń dos-tarczonych ze wszystkich domów maklerskich będących członkami —> giełdy.Funkcja m.s. jest nadawana przez emitenta papierów wartościowych biurumaklerskiemu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /788

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MAKROMARKETING

    Zbiór działań, które polegają na obserwacji procesów marketingowych, aktywno-ści instytucji i osiąganych przez nie rezultatów z szerszej perspektywy, takiej jakkraj lub grupa krajów. W analizie uwzględnia się wpływ różnych czynników, jaknp. uwarunkowania ekonomiczne, społeczne i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /357

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Magazyn

    Miejsce przechowywania —> produktów.

    Jednostka organizacyjno-funkcjonalna wyposażona w środki techniczneumożliwiające przechowywanie produktów zgodnie z wymogami techno-logii przechowalnictwa i obowiązującymi przepisami. Do podstawowychfunkcji m. należą: przechowywanie zapasów, konsolidacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ŁAŃCUCH DOBROWOLNY

    Forma zrzeszeń niezależnych detalistów w gospodarkach krajów wysoko roz-winiętych, inicjowana przez przedsiębiorstwa hurtowe, zwykle o charakterzebranżowym. —> Hurtownik koordynuje nie tylko zaopatrzenie stworzonej dob-rowolnie organizacji łańcuchowej, lecz także wspólną politykę cenową i promo-cyjną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /638

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Makler

    Zaprzysiężony ekspert —> handlu giełdowego, który jako przedstawiciel —» domumaklerskiego przeprowadza w imieniu klienta transakcje kupna-sprzedaży de-wiz, papierów wartościowych. W większości przypadków m. działają tylko jakopośrednicy, choć czasem mogą również dokonywać transakcji na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /774

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Macierz adl

    Metoda —> analizy portfelowej polegająca na badaniu struktury programuasortymentowego (—» portfela produktów) przedsiębiorstwa ze względu na dwiezmienne: fazę —> cyklu życia produktu i pozycję konkurencyjną firmy na rynkachposzczególnych produktów. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /320

    praca w formacie txt

Do góry