Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    PASAŻ HANDLOWY

    Budowlano-architektoniczna forma zgrupowania —> punktów sprzedaży detalicz-nej i placówek usługowych w centrach starych miast, zlokalizowanych prostopad-le do ulicy, niejako w głębi budynku frontowego. Sklepy rozmieszczone po obustronach zamkniętego i zadaszonego przejścia (łącznika dwóch równoległych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /724

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OŚRODEK HANDLOWY ŚRÓDMIEJSKI

    Celowa koncentracja sklepów z artykułami częstego i okresowego zakupu oraz siećsklepów wysoko wyspecjalizowanych, tzn. o asortymentach wąskim i głębokim,obejmująca również artykuły luksusowe i rzadko nabywane. O.h.ś. występująw miastach od 250 tys. mieszkańców. Głównymi obiektami handlowymi o.ś.są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /708

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    pERCEPCJA SLOGANÓW REKLAMY

    Proces postrzegania, przetwarzania i przyswajania przez odbiorcę (adresata) treściprzekazu, zakodowanego w formie sloganu reklamowego. Jako wynik złożonych,psychicznych procesów percepcji i wartościowania informacji pojawia sięokreślona reakcja —» odbiorcy reklamy w postaci uświadomienia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /423

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OTOCZENIE KONSUMENTA

    Zespół czynników i warunków bezpośrednio lub pośrednio wpływających nazachowania i decyzje —> konsumenta. O. bliższe, czyli oferta dóbr i usług,infrastruktura konsumpcji w miejscu zamieszkania oraz oferta pracy przynoszącejdochód, wywiera wpływ bezpośredni. O. dalsze, tj. instytucje i normy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /650

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PILOTAŻ

    Integralna część procesu badawczego (—> etapy badań marketingowych), w którejnastępuje sprawdzanie (testowanie) narzędzi badawczych (kwestionariuszy,materiałów pomocniczych). Celem p. jest ujawnianie i opisanie reakcji —> re-spondenta na poszczególne pytania —» kwestionariusza. P. powinien ujawnićsposób...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OTOCZENIE MARKETINGOWE

    Zespół warunków, w jakich przedsiębiorstwo poszukuje szans opłacalnego działa-nia na rynku. Składają się na to wszystkie podmioty rynkowe (—> podmioty rynku),organizacje i różne czynniki, które wpływają na działalność przedsiębiorstwa i jegorezultaty. Na rynku przedsiębiorstwo zderza się z zespołem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /671

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PlMS

    Zasada, sformułowana na podstawie badań empirycznych przedsiębiorstw amery-kańskich, określająca związki zachodzące między wielkością i dynamiką zyskuosiągniętymi dzięki powiększeniu udziału przedsiębiorstwa w rynku a realizowa-ną przezeń -> strategią marketingową. Wykorzystywana jako...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 859

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pakiet

    Jednostka ładunkowa uformowana przeważnie z produktów lub mniejszychjednostek ładunkowych, ściśle do siebie przylegających (np. rury, belki, arkuszeblachy), zabezpieczona za pomocą materiałów spinających (np. taśm, drutu)i przeznaczona do mechanicznego przeładunku.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /298

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    plan marketingowy

    Projekcja działań rynkowych obejmująca ustalenia dotyczące: celów działania,wyboru —> rynku docelowego, pozycji produktu względem cech wyrażającychgłówne preferencje nabywców, struktury kompozycji instrumentów oddziaływa-nia na rynek, kosztów planowanych działań (—> budżet marketingu) oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Panel

    Stała reprezentacja populacji generalnej wybrana do wielokrotnych badań,powtarzanych w regularnych odstępach czasu, zwykle w tym samym zakresieprzedmiotowym (programie badań).

    Forma badań ciągłych oparta na stałej próbie, tj. grupie —> konsumentówi —> gospodarstw domowych, —> punktów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /446

    praca w formacie txt

Do góry