Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Marketing nowoczesny

    Określany jest również jako marketing dynamiczny. Istotę jego stano-wi maksymalne rozeznanie rynku, identyfikacja potrzeb nabywców i ich zaspokojenie pozwalające na osiągnięcie zysku. Różni się on od marketingu tradycyjnego,zarówno stroną instrumentalną jak i regulacyjną a także oceną efektów.

    Rozwój...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /848

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing tradycyjny

    Związany jest z wczesnymi formami rozwoju orientacjirynkowej. Bazuje on na założeniach strategii sprzedażowej. Cechami charakterys-tycznymi tej formy marketingu są: ograniczony zakres badań rynku, dość szeroki,ale niezintegrowany zestaw instrumentów. Oznacza to ich ilościowy wzrost w mia-rę komplikowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /717

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zróżnicowanie marketingu

    Na zróżnicowanie marketingu mają wpływ czynniki zlokalizowane w otoczeniu firmy oraz usytuowane wewnątrz firmy. Podstawowymi czynnikami są charakter rynku i zachowań podmiotów na nim działających oraz pozycja jaką zajmuje nabywca w stosunku do decyzji rynkowych firmy.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /291

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Struktura marketingu

    Współczesny marketing składa się z trzech elementów, które tworzą jego strukturę.

    Są to:

    a) system wartości,

    b) system badań marketingowych,

    c) instrumenty marketingowe.

    System wartości nie jest sprawą błahą, jest elementem bardzo ważnym. Jedenz byłych szefów IBM, T. Waston uważał, „że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /3 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Hierarchia potrzeb

    Hierarchia potrzeb w znacznym stopniu jest uzależniona nie tylko od charakterupotrzeb, ale również od panujących i uznawanych przez konsumenta systemów wartości, posiadanych lub możliwych do pozyskania zasobów pieniężnych. Czynniki ekonomiczne takie jak: dochody i ceny znacząco wpływająna kształtowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /3 742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje marketingu

    Między potencjalnym sprzedawcą a potencjalnym nabywcą istnieje luka:

    informacyjna - o pragnieniach i potrzebach nabywcy, o możliwościach, miej-scu i warunkach ich zaspokojenia przez sprzedawcę;

    czasowa - odnosząca się do czasu wystąpienia popytu i czasu wytworzeniai dostarczenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /1 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota marketingu

    Marketing jest niewątpliwie produktem wysiłku intelektualnego, który musieliwykonać specjaliści zajmujący się problematyką funkcjonowania przedsiębiorstwa w początkach dwudziestego wieku. Marketing, zarówno jako pewien zasóbumiejętności zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /5 707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2B

    Charakterystyka

    C2B (skrót ang. consumer to business) to jedna z kategorii e-commerce, procesu sprzedawania i nabywania usług oraz produktów. Prościej można powiedzieć, że to nic innego jak zawieranie transakcji handlowych, prowadzonych za pośrednictwem Internetu z wykorzystaniem rozwiązań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /1 927

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Determinanty popytu turystycznego

    Czynniki ekonomiczne

    Popyt na specyficzne usługi turystyczne jest dodatnio skorelowany ze wzrostem poziomu dochodów realnych ludności. Wraz ze wzrostem zamożności mieszkańców danego kraju, w tym ze wzrostem poziomu rozwoju gospodarczego, rośnie skłonność do przeznaczenia wolnych środków finansowych na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.03.2011 Znaków /4 238

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia produktu

    Definicja

    Model rozwoju przedsiębiorstwa może być utożsamiany z jego strategią, zgodnie z którą przedsiębiorstwo postępuje w swoich działaniach. Opisując wykorzystywane przez przedsiębiorstwa strategie można oprzeć się na koncepcji cyklu życia produktu (sektora) zgodnie z którą wyróżnić można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.03.2011 Znaków /3 134

    praca w formacie txt

Do góry