Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Badania ilościowe i jakościowe

    Badania rynku można podzielić ze względu na różne kryteria. Pierwszym kry-terium może być zasięg badań rynkowych, dzięki któremu można podzielić je nabadania międzynarodowe, badania krajowe, badania regionalne oraz badania lokal-ne. Drugim kryterium jest przedmiot badań i wyróżnić tutaj można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /8 017

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Procedura i metody badań marketingowych

    Jak już wcześniej wspomniano, o użyteczności badań decyduje m.in. dokładneich wcześniejsze zaplanowanie i przygotowanie.

    W literaturze przedmiotu nie ma istotnych różnic w podejściu do procedurybadań rynkowych i marketingowych. Autorzy najczęściej różnią się liczbą wyod-rębnionych etapów badań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 333

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedmiot badań rynkowych i marketingowych

    W literaturze przedmiotu wyróżnia się najczęściej trzy rodzaje badań związanych zarządzaniem przedsiębiorstwem, tj.:

    badania marketingowe,

    badania rynkowe,

    analizę rynku.

    W fachowej literaturze funkcjonuje wiele określeń badań marketingowych skupiających się bądź na opisie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 901

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedmiot badań marketingowych

    trendy ekonomiczne,

    trendy sprzedaży,

    pojemność rynku i jego poszczególnych segmentów,

    produkt, jego asortyment i opakowanie,

    sprawność i efektywność kanałów dystrybucji,

    popyt i cena (poziom i relacje).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /271

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe

    Powinny pomagać znajdować prawidłowe odpowiedzi na wiele istotnych pytań, m.in.:

    co i ile produkować?

    na jakim rynku lokować produkcję?

    jak reagować będą konkurenci?

    jak wybrać najkorzystniejszy kanał dystrybucji?

    Sposób zorganizowania badań marketingowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 034

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje systemu informacji rynkowej (marketingowej)

    zbierania i gromadzenia danych,

    przetwarzania danych,

    analizy danych,

    przechowywania i odzyskiwania danych,

    oceny informacji,

    przekazywania informacji zainteresowanym członkom kierownictwa przedsiębiorstwa.

    System ten powinien być częścią globalnego systemu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /855

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podsystem modelowania i pomocy w decyzjach

    Służy wypracowaniu modelipozwalających wyjaśniać, przewidywać udoskonalać i kontrolować procesy rynkowe. Aby zgromadzone informacje marketingowe mogły być wykorzystane przypodejmowaniu decyzji, muszą być odpowiednio przetworzone za pomocą technikanalizy statystycznej i ekonometrycznej. Omawiany...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /430

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Otoczenie marketingowe

    Charakterystyka

    Analiza szans i zagrożeń a także mocnych i słabych stron firmy jest podstawą planowania strategii marketingowej. Analiza ta dotyczy w szczególności otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. Pozwala ona na wypełnienie funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie.

    Otoczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /2 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Outsourcing marketingu

    Charakterystyka

    Outsourcing jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin. Początkowo odnosił się jedynie do działań firmy, które nie zaliczały się do podstawowych, na przykład remonty, utrzymanie czystości w biurach. Jednakże dzisiaj obowiązuje zasada, że firma powinna zlecać na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /2 794

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System wywiadu marketingowego

    Informuje o zachodzących zjawiskach.Można go więc zdefiniować jako zespół środków, które pozwalają zarządzającymbyć stale poinformowanymi o rozwoju otoczenia marketingowego, oceniać szanse i zagrożenia przedsiębiorstwa. Najważniejsze z tych środków to:

    kontakty z klientami, dostawcami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /899

    praca w formacie txt

Do góry