Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki mieszane

    Są połączeniami ww. form znaków. W praktyce marke-tingowej określane sąjako łogotypy lub logo.

    >

    Logo - to znak obrazowy (np. Johnie Walker przed-stawiający maszerującego dżentelmena).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /255

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki plastyczne (trójwymiarowe)

    W praktyce polegają na:

    nadaniu samemu towarowi określonej formy,

    wciśnięciu lub umieszczeniu na towarze pewnego kształtu,

    • umieszczeniu na opakowaniu towaru lub dołączeniu do opakowaniaformy plastycznej np. plomby, kapsla,

    • nadaniu całemu opakowaniu określonego kształtu.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki obrazowe

    Odbierane są przez wrażenia wzrokowe. Znakami obrazo-wymi są:

    znaki fantazyjne przedstawione w abstrakcyjnej formie,

    znaki stanowiące twórcze przekształcenie konkretnego motywu,

    kombinacje obrazowe,

    graficzne opracowanie liter, cyfr i słów, jeżeli przeważa elementgraficzny,

    •...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki słowne

    Stanowią większość (80%) stosowanych znaków towarowych. Postrzegane są za pomocą narządu wzroku i słuchu. Podlegają wewnętrznemu zróżnicowaniu na:

    znaki składające się z jednego lub kilku wyrazów (imiona, nazwiska,pseudonimy, nazwy handlowe, nazwy geograficzne, skrót...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /787

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA PRODUKTU - Znak towarowy

    Oznakowanie stanowi podstawę identyfikacji produktu, a także jego różnicowania.

    Pojęcie znaku towarowego w literaturze przedmiotu jest dość jednoznacznieinterpretowane w oparciu o regulacje prawne i definicje opracowane przez eks-pertów oraz organizacje. Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingowe określaznak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /7 679

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA PRODUKTU - Opakowanie

    Opakowanie jest ważnym elementem kompozycji produktu. Większość wyro-bów nie mogłaby stanowić przedmiotu obrotu towarowego bez opakowania.W przypadku artykułów płynnych, sypkich, mazistych, opakowanie stanowi ichintegralną część. Około 90% wszystkich produktów wymaga stosowania opako-wań9...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /16 159

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kształtowanie asortymentu produktów

    Znajomość podstawowych reguł postępowania przy kształtowaniu produktuoraz analiza cyklu życia nie wystarczają dla zapewnienia sukcesu rynkowego pro-duktom firmy, a przede wszystkim utrzymania pozycji konkurencyjnej. W całej strukturze działań związanych z produktem klamrą spinającą firmy jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /13 575

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kształtowanie jakości produktu

    Kształtowanie jakości związane jest z technologicznym cyklem życia produktuoraz poziomem korzyści oferowanych nabywcom w obszarze działań na rynku.W pierwszym przypadku jakość można odnieść do tworzonego rdzenia produktui produktu formalnego. W drugim do produktu poszerzonego.

    Jakość można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /4 073

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia produktu

    Cechą charakterystyczną współczesnego wysoce konkurencyjnego rynku jestpojawienie się nowych i zanikanie sprzedaży dotychczas istniejących produktów.Obserwacje rynków wysoko rozwiniętych krajów wskazują, że w okresie 10-15 lat nawet 80% produktów konsumpcyjnych przestaje istnieć lub zmienia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 676

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota produktu

    Przyjmując jako punkt wyjścia działań podmiotów rynku orientację na zidentyfikowane potrzeby nabywcy, firma tworząc produkt posługuje się regułami marketingowymi. Oznacza to, że nie tylko są uwzględnione podstawowe cechy potrzeb poprzez wytworzenie określonego dobra materialnego bądź usługi, ale...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /7 099

    praca w formacie txt

Do góry