Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Zmiany cen

    Biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania ustalenia ceny, należy równieżbyć przygotowanym na jej zmiany czy modyfikacje. Jest to konieczne ze względuna zachodzące zmiany w otoczeniu firmy, zarówno w skali mikro jak i makroekonomicznej. Generalnie mogą wystąpić dwie sytuacje:

    podwyższenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /5 326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycja klienta w planowaniu polityki cenowej

    Klient jest jednym z czynników rynkowych, które powinny mieć wpływ naokreślenie poziomu ceny. Z dwóch powodów. Po pierwsze to zaakceptowanieceny przez klienta zadecyduje o zaistnieniu produktu na rynku. Po drugie firma może zaniżyć niechcący swoje zyski nie przewidując dużego zainteresowania pro-duktem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 674

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ konkurencji na ustalenie cen w firmie

    Kolejnym czynnikiem rynkowym o niebagatelnym znaczeniu w procesie usta-lania ceny jest konkurencja. Przede wszystkim brak konkurencji na rynku, brakoferowanych produktów substytucyjnych usprawiedliwia często podwyższanieceny prawie do granic możliwości płatniczych klientów. Z pewnością dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 283

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ popytu na kształtowanie ceny

    Należy również zwrócić uwagę na fakt, w jakim stopniu nasz produkt podlegaelastyczności cenowej popytu, której wskaźnik wskazuje o ile procent zmieni siępopyt w wyniku zmiany ceny o 1%. Na przykład produkty takie jak chleb, mleko należą do grupy produktów o charakteryzujących się wskaźnikiem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 715

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ kosztów na ustalenie ceny

    W każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności,powinna obowiązywać zasada racjonalności kosztów. Rozliczając koszty należywziąć pod uwagę wszystkie koszty poniesione w toku wytworzenia danego do-bra. Klasyfikuje sieje w dwóch podstawowych grupach:

    kosztów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /4 855

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki wpływające na poziom ceny oraz techniki jej ustalania

    Powyższe przykłady wskazują na konieczność uwzględniania wielu czynni-ków w procesie kształtowania ceny. Można je podzielić na dwie zasadnicze grupy: czynniki wewnętrzne oraz zewnętrzne, należące do otoczenia, w którym danafirma funkcjonuje. Ich uwzględnienie pozwala na ustalenie ceny podstawowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 888

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie cenowe

    Strategia cenowa danej firmy wybrana dla określonego produktu, gamy czymarki powinna być ustalana zgodnie z celami jakie ma do osiągnięcia firma w okre-ślonym czasie.

    W przypadku, gdy dana firma chce zostać liderem na rynku i oferować naj-chętniej i najczęściej kupowany produkt, objąć możliwie duży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 075

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces ksztaftowania polityki cenowej w firmie

    Określenie rynku docelowego oraz wybór na jego podstawie strategii działaniajest etapem decydującym o kształcie polityki cenowej firmy. Musi onabowiem odpowiadać charakterystyce klientów (ich cechom demograficznym,społecznym, psychologicznym), konkurentów oraz odpowiednio uzupełniać po-litykę marketingową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 524

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i cele ceny w polityce marketingowej firmy

    Polityka cenowa realizowana przez firmę może mieć różne cele, nie tylko tezwiązane z osiągnięciem określonego poziomu zysku, maksymalizacją zysku bieżącego czy też zwrotu poniesionych nakładów. Głównym wyznacznikiem w kształtowaniu cen może być również:

    sprzedaż - np. wielkość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 127

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki dźwiękowe

    Odbierane są przy pomocy narządu słuchu. Mogą to byćmelodie, znane lub skomponowane na użytek rejestracji, a także każdy innysygnał.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /141

    praca w formacie txt

Do góry