Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały zintegrowane pionowo

    Powstają wówczas gdy producent przejmie funkcje handlu hurtowego lub uruchomi własną sieć detaliczną. Charakterystycznącechąjest to, że uczestnicy ich chcą wzajemnych zależności. Funkcjonuje on w układzie kooperacji organizacyjnej lub finansowej opartej na podporządkowaniu hie-rarchicznym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 789

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały konwencjonalne

    Charakteryzuje je swoboda organizacji przepływu, strumienie tworzone są przez niezależne podmioty. Uczestnicy takiego kanału zawierają między sobą transakcje, negocjując każdorazowo warunki. Po realizacji transakcji powiązania zanikają. Cechą charakterystyczną jest to, że każdy kolejny pod-miot w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały rozwinięte - pośrednie

    Stosuje się je mając nawzględzie następujące korzyści:

    zwiększenie możliwości penetracji rynku i potencjalnej sprzedaży produktu,

    ułatwienie ekspansj i producenta na dotychczas nie obsługiwane rynki,

    redukcję ogólnej liczby transakcji producenta z ostatecznymi nabywcami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 154

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał trójpoziomowy

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /436

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał dwupoziomowy

    Obejmuje dwóch pośredników. Jest to najdłuższy kanał dystrybucji, najczęściej występujący w obrocie dobrami konsumpcyjnymi trwałego użytku.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /163

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał jednopoziomowy

    Składa się z jednego pośrednika, którym jest detalista.Detalista przyjmuje na siebie większość czynności handlowych. Występują tutaj różne formy pośrednictwa w handlu detalicznym (sklepy, domy towarowe, supermarkety itp.). Producent traci kontrolę nad towarem gdyż kanał się wydłuża. W takim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /410

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał bezpośredni

    Nazywany również zeropoziomowym, jestnajkrótszym kanałem dystrybucji. Składa się z producenta sprzedającego bezpośrednio finalnemu nabywcy.

    Podstawowymi formami sprzedaży bezpośredniej są:

    - sprzedaż bezpośrednio w domu klienta,

    - organizacja promocyjnych spotkań w domach,

    - sprzedaż wysyłkowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 645

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały dystrybucji

    Są podstawowym elementem dystrybucji towarów obejmu-jącym doprowadzenie ich do hurtowni i punktów sprzedaży detalicznej oraz ofero-wanie ostatecznym nabywcom.

    Jest to struktura komórek organizacyjnych firmy oraz zewnętrznych instytucjiuczestniczących w sprzedaży produktu na rynku lub sieć osób i organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /4 382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji

    W zespole instrumentów i działań związanych z dystrybucją towarów możnawyróżnić dwa podstawowe elementy:

    kanały dystrybucji,

    logistykę marketingową związaną z dystrybucją fizyczną.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /231

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i funkcje dystrybucji

    Wytworzenie produktu według omówionych w poprzednim rozdziale reguł nie zapewnia automatycznie jego pełnej akceptacji przez nabywców. Gdyby postawić nabywcy pytanie czy satysfakcjonuje go sam dobrze wytworzony produkt, okazałobysię że jest to element istotny ale niewystarczający do podjęcia decyzji o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /3 786

    praca w formacie txt

Do góry