Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Transport jako część koncepcji logistycznej

    Uważany jest za równoważny z produkcją, obrotem towarowym. Jest to wyodrębniony zespół czynności koniecznychdo fizycznego przemieszczenia dóbr z miejsca nadania do miejsca odbioru. Podstawową rolą transportu jest optymalizacja wykorzystania zasobów, czynników wytwórczych, optymalizacji miejsca i czasu ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 456

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym jest magazynowanie

    wyboru formy własności wykorzystywanych magazynów i składów.

    pojemności, liczby, lokalizacji magazynów,

    wyboru technologii składowania,

    przepływu informacji o stanie magazynowym.

    Wybór formy własności wykorzystywanych magazynów jest zdeterminowanysytuacją finansową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 975

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka dystrybucji

    To wszystkie czynności, które są konieczne, aby przemieś-cić produkt z miejsca jego wytworzenia do ostatniego punktu w kanale dystrybucji do konsumenta. Czynności te obejmują: magazynowanie gotowych produktów,utrzymywanie zapasów, realizację zamówień, transport, przepływ informacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /331

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka marketingowa

    Przedsiębiorstwa działające obecnie na rynku zmuszone są do zainteresowaniasię i poświęcenia dużej uwagi sprawom zaopatrzenia i dystrybucji. Przyczyną takiej sytuacji jest współczesny rynek charakteryzujący się wysoką dynamiką zmianw sferze popytu, technologii i konkurencji. Wynikiem tych zmian jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanały dystrybucji na rynku dóbr inwestycyjnych i rynku usług

    Transakcje na rynku dóbr inwestycyjnych mają odmienny charakter. Nabywca niejest ostatecznym konsumentem, przedmiot transakcji, zaś często ma dużą wartość,duże gabaryty i służy wytworzeniu innych produktów. Z tego też względu struktura instytucjonalna jest odmienna. Dominują tu kanały bezpośrednie, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 380

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    M-handel

    Charakterystyka

    M-handel (m-commerce) jest szczególną formą elektroniczny|handlu elektronicznego wyróżniająca się zastosowaniem urządzeń mobilnych i nowej technologii komunikacyjnej przy zawieraniu transakcji biznesowych.

    Za pomocą dostępnych technologii informatycznych m-handel umożliwia dokonywanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /1 077

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja wyłączna

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja selektywna

    Stosowana jest przy sprzedaży produktów okresowego zakupu, wymagających usług przed i po sprzedażowych. A także gdy producentdecyduje się sprzedać swoje produkty tylko w wybranych segmentach rynku. Istnieje tutaj możliwość stosowania ostrzejszych kryteriów doboru pośredników wśródpodmiotów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja intensywna

    Umożliwia potencjalnym nabywcom zakup produktów przy minimalnym wysiłku, gdyż są one oferowane w maksymalnej liczbie punktów sprzedaży. Stosowana jest w przypadku dóbr powszechnego użytku. Dostępność produktów w miejscu i czasie dogodnym dla nabywcy jest ważnym czynnikiem decydującym o wielkości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /362

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Determinanty wyboru kanałów dystrybucji na rynku dóbr konsumpcyjnych

    Z wyborem i kształtowaniem kanałów dystrybucji związane są trzy grupy decyzji16:

    adaptacj a kanałów, wtedy gdy przedsiębiorstwo decyduj e się na wykorzystanie istniejących w praktyce kanałów dystrybucji,

    modyfikacji kanałów, wtedy gdy przedsiębiorstwo w wyniku przeprowadzonej oceny dokonuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /5 378

    praca w formacie txt

Do góry