Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Elektroniczna forma zakupów

    Jest odmianą sprzedaży wysyłkowej. U jej pod-staw leży postęp techniczny. Sprzedaż tę charakteryzują cztery kierunki specjalizacji asortymentowej:

    sprzedaż szerokiego asortymentu towarów na ogół nieżywnościowych,

    aktywizacja popytu na artykuły renomowanych marek o wysokiej jakości i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /569

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż wysyłkowa

    Prowadzona bywa przez producentów, wyspecjalizowane sklepy, supersamy. Asortyment tych firm bywa szeroki i obejmuje artykuły nieżywnościowe, w tym głównie tekstylia i odzież oraz dobra trwałego użytku. Ponadto mogą być w tym systemie sprzedawane różnego rodzaju usługi.

    W domach wysyłkowych ma...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej

    Zalicza się do nich system zakupów domowych (tzw. home shopping), obejmujący handel wysyłkowy, sprzedaż bezpośrednią oraz sprzedaż z automatów. Obok robienia zakupów w sposób tradycyjnyw sklepie - sprzedaż detaliczna może być również prowadzona poza sklepem.

    Klientmoże dokonywać zakupy w miejscu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /714

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Hipermarkety

    Są połączeniem zasad sprzedaży supermarketu, sklepu dyskontowego i hurtowni. Zwykle zlokalizowane są w pozamiejskich ośrodkach handlowych. Stosują wyłącznie samoobsługową formę sprzedaży, szeroki asortyment towarów żywnościowych i nieżywnościowych. Stosują agresywną politykę niskichcen, nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /529

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Supermarkety

    Powstanie pierwszych supermarketów w latach 30-tych w Stanach Zjednoczonch zrewolucjonizowało dystrybucję towarów żywnościowych. Teduże obiekty handlowe stosują samoobsługową formę sprzedaży, oferują szerokiasortyment towarów, głównie żywnościowych (obecnie udział artykułów nieżyw-nościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy dyskontowe

    Konkurent klasycznych domów towarowych i handlowych,ale również super i hipermarketów. Charaktystyczną ich cechą są konkurencyjnieniskie ceny (dzięki niskiemu standardowi świadczonych usług), ograniczony asor-tyment towarowy, stosowanie jednostek opakowaniowych zmierzających do dużych jednorazowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /911

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy handlowe

    Odmiana domu towarowego o niższym standardzie, sprzedaje towary dwóch lub więcej branż, z których jedna obejmuje bardzo głęboki asorty-ment towarów (np. sprzedaż odzieży i artykułów wyposażenia mieszkań w sieci C&A). Niekiedy oferta skierowana jest do określonego segmentu rynku stąd domyhandlowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy towarowe

    Pierwsza instytucja nowoczesnego handlu detalicznego (pow-stanie - XLX w.). Do dziś funkcjonują słynne domy towarowe z tamtej epoki  Au BonMarche (1852), Printemps (1865), Les Nouvelles Galleries (1897) przejęty obecnieprzez Galleries La Fayette (1899). Orientacja domów towarowych skierowana naklienta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Na uwagę zasługuje fakt, że postęp techniczny i organizacyjny (nowoczesne systemy informatyczne między innymi przy wykorzystaniu techniki ,,scanning", systemu ,,just in time" ), spowodował bardzo duże przyśpieszenie wskaźnika rotacjiwielu towarów przy równoczesnym ograniczeniu zapasów i zmniejszeniu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Handel detaliczny to całokształt działań związanych ze sprzedażą produktów i usług finalnym nabywcom dla zaspokojenia ich bezpośrednich, osobistych potrzeb .

    Handel detaliczny jest ostatnim szczeblem w kanale dystrybucji, poprzez któryprodukty docierają do konsumentów. W przeciwieństwie do producentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 866

    praca w formacie txt

Do góry