Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Reguły organizacji marketingu

    Proces organizacji polega na odpowiednim rozmieszczeniu funkcji marketingowych w firmie i alokacji zasobów, głównie specjalistów marketingu wyposażonych w odpowiednie kompetencje, pozwalające integrować i koordynować zadania'.

    Typowa droga organizacji marketingu zaczyna się od wzmocnienia funkcji sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /4 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w planowaniu marketingowym

    Korzyści z planowania są na ogół tym większe im mniej popełnia się błędów.

    Do częstych błędów zaliczyć należy korzystanie z nieaktualnych danych. Bierze się to stąd, iż w wielu przedsiębiorstwach brak jest dobrze zorganizowanegoi systematycznie prowadzonego systemu badań marketingowych. Brak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /971

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy i procedura planowania marketingowego

    W związku z tym, że podstawowym zadaniem planu marketingowego jest koordynacja wszystkich komórek wokół realizacji głównych celów przedsiębiorstwa, istotne jest by w jego tworzeniu uczestniczyli przedstawiciele wielu z nich.Rozpoczęcie prac planistycznych powinno być zainicjowane poprzez decyzję naczelnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /5 087

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znaczenie planowania marketingowego

    Mimo pojawiających się poglądów wyrażających wątpliwość co do skuteczności planowania w warunkach narastającej złożoności i tempa zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa, planowanie pozostaje jedną z ważniejszych funkcji zarzą-dzania. Zadaniem planowania jest bowiem permanentne udzielanie odpowiedzi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /3 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie marketingowe oparte na innych przesłankach

    Przedsiębiorstwo może też realizować strategie oparte na innych przesłankach,mogą to być:

    a) Ze wzglądu na sposób prowadzenia działalności gospodarczej:

    strategia wiodącej pozycji pod względem kosztów,

    strategia koncentracji,

    strategia dywersyfikacji.

    b) Ze względu na sposób...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /762

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na segmentacji rynku - Strategia działania skoncentrowanego

    Jest w zasadzie wariantem działaniazróżnicowanego, odnosi się bowiem do wyodrębnionego segmentu, który z różnych względów jest ważny dla firmy. Koncentracja na konkretnym segmencie powoduje dostosowanie wszystkich instrumentów marketingowych do jego wymagań.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /301

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na segmentacji rynku - Strategia działań zróżnicowanych

    Istotne jest wykorzystanie właściwościposzczególnych segmentów rynku. Stosowanie tej strategii wymaga dobrze zorganizowanych badań, dzięki którym będzie możliwe dobre dostosowanie działań marketingowych do zróżnicowanych potrzeb poszczególnych segmentów.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /306

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na segmentacji rynku - Strategia działań NIE zróżnicowanych

    Rynek traktowany jest jako całość.Przyjmuje się, iż w pewnym zakresie preferencje konsumentów sąpodobne. Dotyczy to głównie produktów standardowych, charakteryzujących się masowością produkcji. Strategia może być atrakcyjna ekonomicznie lecz może okazać się małoskuteczna.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /310

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na segmentacji rynku

    Wyróżnia się trzy rodzaje strategii opartych na segmentacji:

    strategia działań nie zróżnicowanych,

    strategia działań zróżnicowanych,

    strategia działania skoncentrowanego.

    Na wybór strategii wpływ ma wiele czynników.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /288

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

Do góry