Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Ryzyko wynikające z marketingu manipulowanego lub dzikiego

    • Sprzedaż produktów wybrakowanych lub niebezpiecznych,

    • Przesadna informacja o produkcie przy pomocy krzykliwego opakowania,

    • Uciekanie się do oszukańczych praktyk dotyczących polityki cenowej i dostawy,

    • Uciekanie się do technik promocyjnych wykorzystujących impulsywne zachowania nabywcy,

    • Reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /600

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określenie koncepcji marketingowej

    •Zaspokajanie potrzeb w sposób przynoszący zysk.

    •Znajdź pragnienia i spełnij je.

    •Zrób to po swojemu.

    •Ty jesteś szefem.

    •Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby klient otrzymał wartość, jakość i zadowolenie.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego

    Zadanie organizacji polega na określeniu potrzeb, wymagań i interesów rynków docelowych raz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej efektywny i wydajny niż konkurenci, przy jednoczesnym zachowaniu lub podniesieniu dobrobytu konsumenta i społeczeństwa.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingowa

    Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej wydajny i skuteczny niż konkurenci.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /248

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja sprzedaży

    Opiera się na twierdzeniu, że klienci pozostawieni sami sobie, nie kupią wystarczająco dużo produktów przedsiębiorstwa. Organizacja musi wiec podjąć agresywną sprzedaż i działania promocyjne.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /209

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produktu

    Opiera się na założeniu, że konsumenci preferują te produkty, które dostarczają im najwyższą jakość, najlepsze cechy użytkowe lub cechy innowacyjne. Kierownicy w organizacjach zorientowanych na produkt, koncentrują swe działania na wytworzeniu produktów o wyjątkowych cechach i o ciągłym ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /336

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produkcyjna

    Konsumenci będą faworyzować te produkty, które są szeroko dostępne i mają niską cenę. Kierownicy organizacji zorientowanych na produkcję, koncentrują się na osiągnięciu wysokiej wydajności produkcji i szerokiej dystrybucji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /244

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnicy procesu zakupu na rynku instytucjonalnym - Strażnicy

    Osoby, których zadaniem jest blokowanie dostępu sprzedawcom lub płynących od nich informacjom do centrów zakupu.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /129

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnicy procesu zakupu na rynku instytucjonalnym - Nabywcy

    Osoby posiadające formalne uprawnienia do wyboru dostawcy oraz ustalania warunków zakupu, odgrywają główną rolę w wyszukiwaniu ofert i negocjowaniu warunków.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /183

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

Do góry