Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Historia bankowości centralnej w Polsce

     

    Dyskusja nad potrzebą uporządkowania spraw monetarnych i skarbowych oraz powołania banku narodowego pojawiła się w Polsce w II połowie XVIII wieku. Upadek państwa u schyłku tego stulecia uczynił ją bezprzedmiotową. Idea utworzenia banku emisyjnego powróciła w Królestwie Polskim po wojnach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /9 593

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    GŁÓWNE ŹRÓDŁA DOCHODÓW BANKU

     

    Bank jest przedsiębiorstwem, więc jego głównym celem jest maksymalizacja zysku. Podporządkowuje mu całą swą działalność i dąży do pozyskiwania i utrzymywania klientów dostarczających najwyższe dochody, jednocześnie wnoszących ze sobą najmniejsze ryzyko.

    W strukturze przychodów z działalności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /2 543

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konsolidacja banków

     

    Konsolidacja to jeden ze sposobów koncentrowania kapitału - i łączenia środków produkcji. Moda na nią przyszła wraz z rozwojem globalizacji. W systemie globalnym szanse zachowują najsilniejsi i najwięksi. Konsolidacja kapitałów bankowych jest obecnie zjawiskiem powszechnie występującym w świecie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /10 986

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja i reklama banku

     

    Przez promocję należy rozumieć wszelkie środki taktyczne i strategiczne mające na celu umocnienie na rynku pozycji przedsiębiorstwa (banku), oferowanych przez niego produktów i aktywizacji ich sprzedaży. Polityka promocji jako kolejny element strategii marketingu-mix jest uzupełnieniem polityki produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /13 296

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka lokalizacji banku

     

    olityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie zakresu terytorialnego działania banku, wybór konkretnego miejsca jego lokalizacji i ustalenia nakładów niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności.

    rozszerzenie działalności banku już...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /7 189

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota marketingu bankowego

     

    Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeństwa spowodowały wzrost zainteresowania marketingiem w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Tara Dodano /07.04.2011 Znaków /5 394

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    GIEŁDA

     

    Giełda jest to miejsce, w którym handluje się papierami wartościowymi, takimi jak akcje i obligacje.

    bezpieczeństwo zawierania i rozliczania transakcji, które łączy się z niematerialną postacią papierów wartościowych. Akcje i obligacje są przedmiotem transakcji na Giełdzie nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Karen Dodano /06.04.2011 Znaków /11 084

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynek docelowy

    Definicja

    Rynek docelowy- jest to jeden lub kilka segmentów obsługiwanych przez dane przedsiębiorstwo, które tak kształtuje instrumenty marketingowe by zdobyć nowego klienta lub utrzymać przy sobie obecnych nabywców.

    Dana firma musi dobrze zastanowić się czy wybierze jeden czy większą liczbę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.04.2011 Znaków /2 982

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody zaopatrzenia sklepów

    Problematyka zaopatrzenia

    Kiedy detaliści dokonują już wyboru asortymentu, muszą zająć się sprawą zaopatrzenia w produkt. Przedsiębiorcy prowadzący sklep z reguły sami rzadko wytwarzają sprzedawane przez siebie produkty, muszą więc zaopatrzyć się w nie u wyspecjalizowanych firm...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.04.2011 Znaków /4 994

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady kalkulacji cen

    Charakterystyka

    Zasady kalkulacji cen są to metody, które wykorzystując takie dane jak koszty własne, popyt zgłaszany przez nabywców lub ceny konkurencji pomagają ustalić po jakiej cenie przedsiębiorstwo powinno wprowadzić dane dobro lub usługę na rynek.

    Przystępując do ustalania ceny końcowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.04.2011 Znaków /5 281

    praca w formacie txt

Do góry