Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Miejsce i funkcje cen w marketingu

     

    Ważnym elementem marketingu jest cena. Nie występuje ona jako wyizolowany instrument mark. Lecz w powiązaniu z innymi instrumentami i działaniami uruchamianymi przez przeds. W procesie kształtowania zjawisk rynkowych.Zwiazek ceny z innymi elementami mark. Dotyczy jegi sfery instrumentalno –czynnościowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 500

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPRZEDAŻ OSOBISTA

     

    SPRZEDAŻ OSOBISTA uznawana jest za najbardziej efektywną formę prezentacji produktu. Polega ona na osobistym kontakcie sprzedawcy z nabywcą, zainteresowaniu go produktem i nakłonieniu do transakcji kupna. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji gdy konsument nie ma sprecyzowanego sposobu w jaki chce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /559

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces zakupu dóbr konsumpcyjnych

     

    Przed rozpoczęciem planowania marketingowego firma powinna określić swoich docelowych nabywców i poznać charakterystyczny dla nich proces decyzyjny. Wiele decyzji zakupu podejmuje tylko jedna osoba, ale niektóre mogą mieć wielu uczestników, którzy grają rolę:

    Inicjatora – pierwsza wysuwa pomysł...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 623

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki kształtujące zachowanie się konsumentów

     

    Punktem wszelkich działań marketingowych jest konsument. Postępowanie konsumentów to ogół działań związanych z uzyskiwaniem, użytkowaniem i dysponowaniem produktami oraz usługami, wraz z decyzjami poprzedzającymi i warunkującymi te działania.

    Szczegółowy model czynników wpływających na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i funkcje produktu

     

    Produkt jest pierwszym i najważniejszym elementem marketing mix. Strategia produktu wymaga koordynacji działań w zakresie asortymentu, lini produktów, marek opakowań i etykiet. Produkty na rynku dzielimy na :Dobra fizyczne (samochody książki),Usługi(fryzjer, koncerty),Osoby (Michael...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria segmentacji na różnych rynkach

     

    Istnieją dwie podstawowe zasady dokonywania segmentacji: metody segmentacji różnią się w zależności od rodzaju oferowanego produktu oraz dokonanie procesu segmentacji jest procesem ciągłym, wymagającym stałego badania cech konsumentów i różnic między nimi oraz dostosowania programu działania do tych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 730

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Segmentacja rynku

     

    Segmentacja rynku-podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów (segmenty rynku), które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i wyznaczają punkt odniesienia przy formułowaniu programu tego działania.

    Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 439

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy informacji marketingowej w przedsiebiorstwie

     

    System informacji marketingowej w przedsiebiorstwie

    rodzaje informacji marketingowej w przedsiebiorstwie

    istota badań marketingowych

    metody badań marketingowych

    organizacja badań marketingowych

    Rodzaje informacji marketingowej w przedsiębiorstwie

    Informacje gromadzone w toku badań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zastosowanie marketingu

     

    Specyficzne zastosowanie marketingu:

    Marketing w sferze usług

    marketing w organizacjach nie nastawionych na zysk

    marketing społeczny

    Specyficzne zastosowania marketingu

    Marketing w sferze usług

    Stosowanie marketingu w sferze usług różni się wyraźnie od marketingu dóbr...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Cintia Dodano /10.04.2011 Znaków /2 437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobro substytucyjne

    Wprowadzenie

    Dobra substytucyjne, to takie towary i usługi, które ze względu na podobne cechy, funkcje (zastosowanie) czy właściwości zastępują się wzajemnie w zaspokajaniu określonej potrzeby.

    ''

    Ceny dóbr substytucyjnych, jak i komplementarnych stanowią jeden z czynników określających popyt na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.04.2011 Znaków /3 010

    praca w formacie txt

Do góry