Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Proces zarządzania marketingowego

     

    Zarządzanie marketingowe jest procesem planowania i realizacji pomysłów, kształtowania cen, promocji i dystrybucji towarów, usług i idei, mających doprowadzić do wymiany spełniającej oczekiwania docelowych grup klientów i organizacji. Jest to świadome działanie podejmowane w celu osiągnięcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 692

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje marketingu w przedsiębiorstwie

     

    Filozofia marketingowa, która bazuje na długookresowej działalności przedsiębiorstwa obejmuje:

    orientację na wymianę wymagającą nastawienia na nabywcę i zapewnienie im korzyści,

    orientację na rozwiązywanie problemów nabywcy,

    orientację systemową polegającą na ciągłości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 228

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ewolucja działalności rynkowej przedsiębiorstwa

     

    Marketing-zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.

    Marketing jest zbiorem instrumentów i działań, wskazuje na jego charakter systemowy charakter instrumentalno-czynnościowy. Skupia w sobie zróżnicowane elementy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 962

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OPAKOWANIE

     

    OPAKOWANIE pełni funkcje użytkowe i promocyjne. Te pierwsze oznaczają, że opakowanie stanowi ochronę dla produktu oraz umożliwia jego transport i porcjowanie. Funkcje promocyjne natomiast wyrażają się w eksponowaniu produktu i dostarczaniu wrażeń estetycznych. Opakowanie ma zwracać uwagę klienta i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 226

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKLAMA

     

    REKLAMA jest płatną formą promocji produktu lub firmy. Jej celem jest podtrzymanie sprzedaży produktów, pozyskiwanie nowych klientów, wspieranie produktów wchodzących na rynek itd. Ostatecznym rezultatem powinien być wzrost zainteresowania konsumentów danym produktem zakup.

    Skuteczna reklama...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /845

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PUBLIC RELATIONS

     

    PUBLIC RELATIONS stanowi kolejny element marketingu chociaż nie związany ze sprzedażą w sposób bezpośredni. Celem public relations jest tworzenie pozytywnego wizerunku (image) firmy poprzez odpowiednie kształtowanie stosunków z otoczeniem.

    Kreowanie firmy jako rzetelnego producenta i partnera godnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /830

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCJA SPRZEDAŻY

     

    PROMOCJA SPRZEDAŻY to działania wyrażające się w stosowaniu krótkotrwałych zachęt mających skłonić klienta do nabycia produktu lub zakupu większych ilości. W tym celu wykorzystuje się takie środki jak: rozdawanie bezpłatnych próbek towaru, udzielanie różnorodnych premii i rabatów, organizowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /671

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynek jako podstawa działań przedsiębiorstwa

     

    Rynki preds.(biznesowe) obejmują preds. I instytucji, a także osoby fizyczne które nabywają dobra w celu dalszej produkcji, odsprzedaży, redystrybucji.Predsiębiorstwa ( wliczając w to instytucje rządowe i organizacje typu monprofit)stanowią rynek dla dostawców surowców i wyrobów gotowych oraz części...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 781

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy otoczenia przedsiębiorstwa

     

    Marketing jest wytworem określonych warunków, pojawienie się ograniczeń po stronie popytu oraz związanego z tym narastania trudności w sprzedaży lub niepewności zbytu produktów na rynku. Zmieniające się nieustannie warunki działania są jednym z podstawowych czynników wpływających na wewnętrzną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 039

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zależności między ceną a popytem

     

    Mają dwustronny charakter.. Cena wywiera wpływ na popyt ale jej zmiany zależą od zmian zachodzących w popycie. Reakcje popytu na zmiane cen znajdują wyraz w cenowej elasyczności popytu.

    3Rodzaje popytu:

    popyt elasyczny-gdy względne zmienne popytu są większe niż względne zmiany cen

    popyt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 365

    praca w formacie txt

Do góry