Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Akwizycja

     

    Akwizycja – uważana jest za najbardziej skuteczną formę oddziaływania na nabywców, ale zarazem kosztowną. Stąd jej najszersze zastosowanie znajdujemy w obrocie towarami o wysokiej wartości jednostkowej, a w szczególności obrocie sprzętem inwestycyjnym i obrocie patentami (licencjami)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 629

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja

     

    Promocja – jest to zjawisko które można zdefiniować jako oddziaływanie na nabywców w celu skłonienia ich do działania zgodnego z intencjami nadawcy.

     

    Promocja oznacza wszelkie sposoby komunikowania się z odbiorcami. Za jej pomocą rozwiązuje się sprawy dotarcia z informacją o produkcie do grupy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 987

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCJA A DYSTRYBUCJA

     

    Dystrybucja – jest częścią marketingu, na którą składają się wszystkie działania związane z fizycznym przepływem od ich wytwórcy do docelowego konsumenta lub użytkownika.

    >

    >

    1 J. Altkorn i T. Kramer „Leksykon Marketingu”, PWE, Warszawa 1998, s.235

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /848

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCA A CENA

     

    Cena – jest to wartość towaru wyrażona w pieniądzu, czyli kwota jaką klient musi zapłacić aby otrzymać dany produkt. Polityka cen zależy od rodzaju produktu oraz wielkości rynku docelowego. Przy ustalaniu ceny należy wziąć pod uwagę wszystkie czynniki, które ją kształtują. Czynniki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 310

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZWIĄZEK PROMOCJI Z PRODUKTEM

     

    Produkt – w znaczeniu marketingowym rozumiany jest bardzo szeroko. Jest to wytwór pracy ludzkiej, który w wyniku przeprowadzonych badań marketingowych powinien zaspokajać odczuwanie potrzeby, do starczać korzyści związanych z jego użytkowaniem oraz satysfakcji z jego posiadania.

    Związki promocji z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 129

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ZNACZENIE PROMOCJI DLA PRZEDSIĘBIORSTWA

     

    Znaczenie promocji dla przedsiębiorstw jest uzależnione od wielu różnych czynników.

    Do najważniejszych należą:

    Zamierzenia przedsiębiorstwa w stosunku do danego rynku

    Konkurencja na rynku

    Charakter rynku

    Rodzaj i jakość sprzedawanych towarów

    Stopień zróżnicowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 155

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja

     

    Promocja - słowo pochodzi od łacińskich wyrazów promotio i promovere, oznaczających poparcie i prowadzenie naprzód.

    Synonimem słowa promocja jest określenie „oddziaływanie na rynek” lub „wpływanie na nabywców”. Użycie powyższych zwrotów podkreśla fakt wpływania zarówno na nabywców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 248

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia pull

     

    Towarzyszy na ogół dystrybucji selektywnej i wyłącznej.

     

    Polega na intensywnym stosowaniu instrumentów promocji mix, głównie reklamy określonych produktów w celu pobudzenia popytu konsumentów finalnych.

     

    Jej głównym zadaniem jest „ssanie” produktu do kolejnych ogniw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /776

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia push

     

    Towarzyszy na ogół dystrybucji intensywnej.

     

    Polega na oddziaływaniu środkami promocji na poszczególne ogniwa dystrybucji (hurt i detal).

     

    Jej głównym zadaniem jest „pchanie” produktu w stronę konsumenta przez wybrany kanał dystrybucji.

     

    Cechuje ją agresywne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /633

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie promocji wg charakteru działań

     

    Wykorzystanie promocyjnych walorów produktu, cen i dystrybucji.

    Koncentrowanie różnych rodzajów promocji w miejscach detalicznej sprzedaży (merchandising).

    Prowadzenie kampanii reklamowych za pomocą masowych środków informacji.

    Łączenie reklamy z aktywizacją sprzedaży (dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /899

    praca w formacie txt

Do góry