Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Usługi towarzyszące sprzedaży towarów

     

    Produkt w marketingu nie ma wyłącznie materialnego charakteru. Mnóstwo produktów, to komponenty elementów materialnych i niematerialnych. Wzbogacanie oferty dóbr o różne usługi towarzyszące jest jedną z metod „poszerzania” produktu. Wymaga to min. podjęcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 699

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Opakowanie produktu

     

    Większość produktów jest sprzedawana w odpowiednich opakowaniach. Opakowania dzielą się na transportowe, zbiorcze i jednostkowe. W kompozycji marketingowej opakowania spełniają ważne funkcje dystrybucyjne i promocyjne.

    >

    >

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 140

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy

     

     

    Znak towarowy lub marka to nazwa, termin symbol, napis, wzór albo ich kombinacja, kompozycja kolorystyczna, melodia lub zestawienie wszystkich tych elementów wykorzystywane w celu odróznienia danego produktu od produktów konkurencyjnych. Znak towarowy łączy w sobie pojęcie nazwy handlowej i marki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 778

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria formowania asortymentu produktów

     

    Przedsiębiorstwo nie oferuje na rynku pojedyńczych produktów, lecz pewien celowo dobrany ich zestaw nazywany asortymentem. Asortymentyzacja polega na dokonywaniu wyboru, co przedsiębiorstwo będzie produkować i sprzedawać. Wybór ten przesądza w dużym stopniu o możliwościach wejścia na rynek, o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /7 080

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio

     

    Podstawowym wnioskiem, jaki można wysnuć analizujżac cykl życia różnych produktów, jest świadomość, że każdy z nich będzie musiał w swoim czasie opuścić rynek. Dlatego przedsiębiorstwo powinno bacznie obserwować tendencje sprzedaży poszczególnych produktów oraz eliminować pozycje asortymentowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 146

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych

     

    Podstawą klasyfikacji produktów przeznaczonych dla przedsiębiorstw i instytucji jest ich przeznaczenie. Wyodrębnia się cztery grupy tych produktów:

    1. surowce i materiały,

    2. wyposarzenie,

    3. materiały pomocnicze,

    4. usługi.

    - stacjonarne - budynki oraz maszyny io urządzenia używne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 563

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych

     

    Produkty konsumpcyjne można klasyfikować na podstawie kryteriów:

    dobra nietrwałe, czyli artykuły żywnościowe i nieżywnościowe zużywane w jednym lub kilkunastu aktach konsumpcji. Można wyróżnić wśród nich:

    - dobra o stałych preferencjach konsumpcyjnych, które odznaczają się małą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 859

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i struktura produktu

     

    Produktem nazywamy każdy obiekt rynkowej wymiany, albo wszystko, co można oferować na rynku. Pojęcia produktu nie należy wiec utożsamiać tylko z obiektami materialnymi. Produktem może być dobro materialne, usługa, miejsce, organizacja, idea. Wiele produktów może być kombinacją czynników materialnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /6 927

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsoring

     

    Sponsoring – jest formą promocji stosowaną już od wielu lat, która szczególną popularność zdobywa w ostatnim okresie. Jest to celowe działanie podmiotu gospodarczego, który pragnie promować nazwę, znak firmowy, znak handlowy bądź też wizerunek danej firmy.

    W latach 70. sponsoring był...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 578

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja sprzedaży (sales promotion)

     

    Promocja sprzedaży (sales promotion) – Jest to krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu1. Promocja sprzedaży jest określana przez niektórych autorów jako promocja pomocnicza, nabiera większego znaczenia w fazie dojrzałości oraz w fazie spadku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /3 445

    praca w formacie txt

Do góry