Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Umiejętności menedżerskie

     

    Menedżerowie, chcąc skutecznie wypełniać swoje role kierownicze, muszą posiadać odpowiednie umiejętności rozumiane jako względnie trwała zdolność do zastosowania profesjonalnej wiedzy w sposób praktyczny, w celu uzyskania pożądanego rezultatu wdanej sytuacji działania. W literaturze poświęconej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 322

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nawyki skutecznego i sprawnego menedżera

     

    Nawyki skutecznego i sprawnego menedżera (1)

     

    I. Zarządzając organizacją ma się do czynienia z cztero­ma sytuacyjnymi realiami, nad którymi nie ma w zasa­dzie możliwości sprawowania skutecznej kontroli

    1. czas szefa organizacji wydaje się należeć do wszyst­kich,

    2. menedżerowie dopóty będą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 600

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność promocji sprzedaży

     

    Promocja sprzedaży obejmuje wiele metod stymulujących zainteresowanie produktem i chęć wypróbowania go przez kupującego. W celu zwiększenia efektywności promocji sprzedaży, kierownictwo powinno obserwować jej wpływ na wysokość kosztów i wielkość sprzedaży. Chodzi tu o :

    -procent sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /772

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność reklamy

     

    Wielu menadżerów uważa, że zmierzenie tego, co otrzymują w zamian za fundusze wydane na reklamę jest niemal niemożliwe. Powinni jednak przynajmniej obserwować następujące statystyki dotyczące:

    -kosztu reklamy na tysiąc potencjalnych klientów, do których dociera dany środek przekazu;

    -procentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 109

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność personelu sprzedaży

     

    Kierownicy ds. sprzedaży muszą obserwować następujące wskaźniki efektywności personelu sprzedaży w danym regionie:

    -średnią dzienną liczbę wizyt handlowych na jednego sprzedawcę;

    -średni czas trwania wizyty handlowej na jeden kontakt;

    -średni dochód z jednej wizyty handlowej;

    -średni koszt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 180

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola efektywności działań marketingowych

     

    Praca wydziału marketingu polega na planowaniu i kontroli działalność i marketingowej. Ponieważ podczas wdrażania planów marketingowych może pojawić się wiele niespodzianek, dział ten musi ciągle kontrolować działalność marketingową. Oto co zaobserwowano:

    Systemy kontroli są lepsze w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 574

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sposoby organizacji działu marketingu

     

    Nowoczesne działy marketingu przybierają liczne formy. Wszystkie one muszą brać pod uwagę cztery wymiary działań marketingowych: funkcje, obszary geograficzne, produkty i rynki konsumenta.

    ORGANIZACJA FUNKCJONALANA

    Najpowszechniejsza forma organizacji marketingu polega na bezpośrednim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /7 160

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sposoby organizowania przedsiębiorstwa zorientowanej na marketingu

     

    Przedsiębiorstwa potrzebują świeżych koncepcji dotyczących organizowania biznesu i marketingu w odpowiedzi na znaczne zmiany , jakie miały miejsce w otoczeniu w ostatnich latach. Postęp w komputeryzacji i telekomunikacji, globalna konkurencja, wzrastające doświadczenie nabywców, rosnące znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 429

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA DYSTRYBUCJI

     

    Obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów nabywcy. Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiających nabywcom zakup pożądanych produktów w dogodnych dla nich warunkach, odpowiadającym im miejscu i czasie oraz po odpowiedniej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /6 725

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktu

     

    Produkt - product - produktem może być idea, usługa, towar lub ich kombinacja; wszystko, co jesteśmy w stanie zaoferować na rynku w celu zwrócenia uwagi, nabycia, użytkowania oraz konsumpcji, co może zaspokoić potrzebę lub pragnienie.

     

    Strategia produktu - proces dostosowywania produktu nowego lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 506

    praca w formacie txt

Do góry