Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    MARKETING JAKO NARZĘDZIE PRZEDSIĘBIORCY

     

    Dla przedsiębiorcy, a więc osoby władającej określonym kapitałem i odpowiedzialnej za jego pomnażanie, marketing jest przede wszystkim szansą zmniejszenia ryzyka działania. Czas wielkiej improwizacji w biznesie na rynkach krajów wysoko rozwiniętych dawno minął.

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /3 357

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING TRADYCYJNY I WSPÓŁCZESNY

     

    Marketing jest określoną koncepcją kierowania rynkiem. Ogólnie można powiedzieć, że koncepcja ta dostosowuje działalność producenta do nabywców. Chodzi tu o potrzeby bieżące jak i potrzeby przyszłe. Położenie nacisku na potrzeby, przyszłe ma wielorakie uzasadnienie, bo w porę można dostosować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /3 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POJĘCIE I GENEZA MARKETINGU

     

    Marketing jest nie tylko określoną kategorią, ale także koncepcją traktowania problemów i zjawisk rynkowych. Obejmuje czynności rynkowe z wyjątkiem czynności fizycznych związanych z przekształceniem dóbr w produkty lub usługi. Można powiedzieć też, iż jest to proces społeczno-gospodarczy, którego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 819

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja

     

    Poprzez dystrybucję rozumie się wszystkie czynności związane z przesuwaniem produktu od producenta do konsumenta lub finalnego odbiorcy. Czynnościami takimi mogą być np.: transport, magazynowanie, konserwacja oraz sprzedaż. Drugą stroną tej działalności są zagadnienia związane z określeniem liczby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /429

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena

     

    Zazwyczaj kluczowa rolę w marketingu odgrywa cena. Musi być ona dostatecznie atrakcyjna dla odbiorcy, aby się zdecydował na kupienie towaru, czy usługi. Istota podejścia marketingowego polega tu na tym, że w określaniu wielkości ceny punkt wyjścia stanowią nie koszty wytworzenia, lecz możliwości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING UBEZPIECZEŃ TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE

     

    Działalność ubezpieczeniową w Polsce regulują postanowienia Ustawy o działalności ubezpieczeniowej, a prowadzenie tej działalności wymaga uzyskania stosownego zezwolenia Ministra Finansów. Wniosek o zezwolenie powinien zawierać:

    § Nazwę, siedzibę, obszar i rzeczowy zakres działania zakładu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /10 760

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MEDIA REKLAMOWE

     

    prasa codzienna (*media bezpośrednie + mealing (wysyłanie do konkurencji, nabywców ulotek), *Internet

    radio

    bilboardy

    ulotki

    gazetki

    okno wystawowe (kino)

    miejsce sprzedaży (książki adresowe)

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /255

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE CENTRÓW HANDLOWYCH

     

    wielofunkcyjne ośrodki handlowe

    zlokalizowane na obszarach miast mające zróżnicowaną sieć handlową np. hipermarket + dom towarowy

    powierzchnia sprzedażowa ok. 100 000 m2

    szeroki asortyment oferowanych towarów

    zróżnicowany poziom świadomych usług

    ośrodki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 443

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIE CEN

     

    NISKICH CEN cena – ilość (strona off price np. „Defekt”)

    Przynosi wiele korzyści do których należą ekonomika skali oraz działanie na dużym rynku zbytu. Zakłada ona utrzymanie cen na niskim poziomie akceptowanym przez szerokie grono nabywców przy eliminacji usług dodatkowych towarzyszących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 337

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KSZTAŁTOWANIE SIĘ CEN I MARŻ

     

    CENA jest elementem marketing mix, za pomocą którego przedsiębiorstwo chce osiągnąć złożone

    cele, zaspokoić oczekiwania nabywców oraz wyróżniać się na rynku.

     

    FUNKCJE

    Profilująca odróżnianie się od konkurencji i tworzenie określonego wizerunku cenowego

    Regulacyjna oznacza...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 793

    praca w formacie txt

Do góry