Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    KAMPANIA REKLAMOWA BANKU

     

    O względy i pieniądze klientów zabiega wiele różnych banków,

    oferujących podobne lub wręcz takie same usługi. Jak więc nakłonić klienta

    do tego, aby dzisiaj i w przyszłości korzystał z naszego właśnie, a nie innego banku?

    Można to osiągnąć przez zaprojektowanie skutecznej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /9 590

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego producenci nie dbają o swoją markę?

     

    Ponieważ nie wiedzą o tym, że marka ma tak duży wpływ na to, jak sprzedaje sięich produkt. Takie pytanie było zadane zresztą w badaniach. Okazało się, że tylko34 % respondentów (czyli menedżerów, biznesmenów, ludzi, którzy podejmują wfirmie kluczowe decyzje) wymieniło markę jako wartość, która...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /858

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego klienci chętniej wybierają produkty markowe?

     

    Wybierając produkt markowy uzyskujemy swego rodzaju gwarancję, że będziemysię nim mogli dłużej cieszyć i że produkt nas nie zawiedzie. Produkt markowy powoduje, że konsument czuje się bezpieczny przy wydawaniu swoich pieniędzy, ponieważ ma pewność, że kupuje towar dobrej jakości, funkcjonalny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego warto zadbać o swoją markę?

     

    Jeżeli nie wypracujemy sobie marek, to w momencie integracji z Unią Europejskąpolskie firmy będą stały na bardzo słabej pozycji. Oczywiście należy mieć produktwysokiej jakości, nowoczesny i poszukiwany na rynku, ale nawet mając taki produkt, a nie mając wypracowanej jego marki, można nie przebić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /784

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marka

     

    American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób :

    Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy lub wyróżnienia ich spośród konkurencji.

     

    Marka zatem identyfikuje sprzedawcę lub producenta. Z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 212

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CELE, STRATEGIA, TAKTYKA DZIAŁANIA.

     

    Cele działania, strategia:

    zdobycie dominującej pozycji na rynku sprzedaży i wykonawstwa pokryć dachowych w określonym regionie.

     

    wykreowanie wizerunku firmy handlowo-wykonawczej oferującej możliwie szerokie spektrum wyrobów i akcesoriów powiązanych z tą dziedziną budownictwa, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /6 472

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAGADNIENIA MARKETINGOWE.

     

    Tworzona firma będzie przedsiębiorstwem handlowo-usługowym działającym w branży budowlanej. Wybrana specjalizacja to pokrycia i materiały służące do wykonania prostych konstrukcji dachowych - zarówno nowo powstających jak i remontowanych, oraz działalność usługowa ściśle związana z wymienionym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /8 495

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAGADNIENIA PRAWNE

     

    Powstająca firma jest przedsiębiorstwem zakładanym przez osobę fizyczną. W dalszej perspektywie przewidziana jest jej konwersja w spółkę z o.o.

    Ta forma rozpoczęcia działalności - czyli rejestracja na osobę fizyczną wybrana została głównie ze względów kapitałowych. Fundusze, którymi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FAZY TWORZENIA STRATEGII MARKETINGOWEJ

     

    Misja przedsiębiorstwa jest to najbardziej ogólny cel przedsiębiorstwa mówi się więc, że jest to swego rodzaju filozofia, która określa jakie cele firma chce osiągnąć. Jest to idea przewodnia, motto funkcjonowania przedsiębiorstwa. Według Petera Druckera jest to moment, aby zadać sobie kilka...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /10 417

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKETINGOWA

     

    Pojęcie strategii marketingowej pojawiło się w literaturze w połowie lat 60. XX w. i stanowi efekt poszukiwań nowych metod zarządzania przedsiębiorstwami. Zarówno pojęcie strategii, jak też istota strategii marketingowej definiowana jest w różny sposób. Najczęściej jako:

    wybór celów, rodzaj...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /6 319

    praca w formacie txt

Do góry