Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Efficient Consumer Response (ECR)

     

    ECR - ( Efficient Consumer Response ) - Strategia Efektywnej Obsługi Konsumenta - jest nowoczesną strategią zarządzania łańcuchem dostaw, według której producenci, dystrybutorzy, handlowcy, detaliści i dostawcy usług logistycznych współpracują ze sobą w celu lepszego, szybszego i bardziej efektywnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /7 484

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co powinna zawierać dobra reklama

     

    Dobra reklama powinna zawierać: 1)zorientowanie na nabywcę; 2)koncentruje się na jednym pomyśle sprzedażowym; 3)skupia się na najważniejszych i przekonywujących argumentach; 4)prezentuje pomysł atrakcyjny, wyróżniający markę; 5)włącza w sposób szeroki aktualnego i potencjalnego nabywcę produktu;...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /624

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Franchising

     

    Franchising – jest to umowa między firmą macierzystą którą może być producent, hurtownik lub detalista a koncesjobiorcą czyli niezależnym podmiotem, który kupuje prawo własności lub prawo do zarządzania. Franchising stosuje się np. w barach szybkiej obsługi, sprzedaży samochodów, biurach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /864

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing mix

     

    Marketing mix – chodzi oto, aby dzięki koordynacji narzędzi wywołać zjawisko synergii, powoduje że końcowy efekt łącznego oddziaływania kompozycji marketingowej jest większy niż suma efektów, jaką można by uzyskać w wyniku niezależnego stosowania poszczególnych instrumentów. Marketing mix nazywa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wyjaśnij pojęcie zbioru użyteczności oferty

     

    Składają się na nie trzy użyteczności : 1)użyteczność formy – jest pierwszym etapem, dokonuje się u producenta, muszą być wykorzystane maszyny, urządzenia, siła robocza; 2)tworzenie użyteczności miejsca i czasu tzn. to co nabrało formy musi być dostarczone do określonego miejsca i czasu aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /708

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola marketingu względem organizacji, konsumentów i w społeczeństwie

     

    Przedsiębiorstwa nie mogą dzisiaj przetrwać po prostu jedynie dobrze działać. Muszą one działać doskonale, jeśli mają odnieść sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku globalnym. Nabywcy indywidualni i instytucjonalni stoją wobec ogromnej rzeszy dostawców szukających tylko możliwości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /1 824

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dostosowanie i zróżnicowanie cen

     

    Firmy nie ustalają pojedynczej ceny, lecz całą ich strukturę odzwierciedlają zmiany geograficzne w kosztach, wymogi danego segmentu rynkowego, czas dokonywania zakupu, wysokość zamówień i inne czynniki. Jako rezultat stosowania zniżek, upustów i akcji promocyjnych firma rzadko uzyskuje ten sam zysk...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 321

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działania marketingowe w poszczególnych fazach życia produktu

     

    Każdy produkt ma swój cykl życia na rynku, który składa się z następujących faz: wprowadzenia, wzrostu, nasycenia i spadku.

    >

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie dystrybucji

     

    Dystrybucja to działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia do miejsca ich zbycia. Dystrybucja obejmuje wszelkie czynności związane z pokonywaniem przestrzennych, czasowych, ilościowych i asortymentowych różnic...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama

     

    Reklama polega na przekazaniu przez nadawcę (producent, agent handlowy, hurtownik) określonych informacji odbiorcy reklamy (konsument, producent). Informacje te przekazywane są przy wykorzystaniu różnych środków: mowy, tekstu pisania i obrazu. Reklama może dotyczyć określonego produktu lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /1 945

    praca w formacie txt

Do góry