Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    SZANSE I BARIERY INNOWACJI

     

    Innowacje stają się dzisiaj jedną z najważniejszych broni w walce konkurencyjnej , podstawowym elementem strategii dobrze zarządzanych przedsiębiorstw i to zarówno elementem działania ofensywnego , polegającego na wchodzeniu na nowe rynki , jak i działania defensywnego , chroniącego je przed...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 248

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    3. KREOWANIE I PROMOWANIE INNOWACJI

     

    Na zdolność do tworzenia i wykorzystywania innowacji ma zawsze duży wpływ inteligencja firmy .Decyduje ona o sposobie wykorzystania przez firmę posiadanych możliwości i okazji , zdolności dostosowania się do nowych sytuacji, tworzeniu i wprowadzaniu śmiałych koncepcji i rozwiązań wychodzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /4 263

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MENEDŻEROWIE I PRACOWNICY WOBEC INNOWACJI

     

    Innowacje mogą być kreowane przede wszystkim przez menedżerów .

    Muszą oni być osobiście zaangażowani w sprawę innowacji , muszą być osobami kreatywnymi , kierować w sposób wyzwalający twórczość i tworzyć klimat sprzyjający zmianom .

    Menedżerowie różnie podchodzą do innowacji . Ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 605

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    INNOWACJE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

     

    Sukcesy przedsiębiorstw zależą dzisiaj coraz bardziej od ich podatności na innowacje . Innowacje stają się bowiem czynnikiem decydującym nie tylko o rozwoju i ekspansji jednostki , ale przede wszystkim o jej przetrwaniu .

    Innowacje rozumiane są jako dokonywane celowo zmiany , polegające na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /5 591

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe

     

    Badania marketingowe są ważną częścią systemu infor-macji marketingowej. W literaturze przedmiotu możemy znaleźć wiele definicji badań marketingowych.

    Badania marketingowe to systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /13 493

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Planowanie marketingowe

     

    Planowanie to powszechnie praktykowany rodzaj działalności człowieka, który umożliwia mu pewien stopień kontroli nad przyszłością. Jest to - mówiąc ściślej - podejmowanie bieżących decyzji, dotyczących przyszłych działań. Również marketing prowadzony przez firmę powinien być działalnością...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /18 535

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPRZEDAŻ OSOBISTA.

     

    Według jednego ze znanych specjalistów promocji Andrzeja Sznajdera sprzedaż osobista jest swoistym elementem promocji. Różni się od pozostałych tym, że jej oddziaływanie wiąże się z bezpośrednim kontaktem z nabywcą.

    Podstawowe zadania sprzedaży osobistej polegają na nakłanianiu potencjalnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 014

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FUNKCJE PROMOCJI.

     

     

    FUNKCJA INFORMACYJNA.

     

    Funkcja informacyjna jest niezbędnym warunkiem orientacji marketingowej. Jej głównym zadaniem jest dostarczenie obecnym i potencjalnym klientom informacji, które mają zmierzać do przełamania bariery nieznajomości rynku, oraz przyczynić się do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 825

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści wynikające ze stosowania SIM

     

    Prawidłowe wykorzystanie możliwości, jakie daje system informacji marketingowej przynosi przedsiębiorstwu i jego kierownictwu wiele istotnych korzyści. Jak wykazują badania są to przede wszystkim:

    aktualne informacje i raporty - przy szybko zmieniającym się otoczeniu i złożoności problemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 405

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota SIM

     

    "Istotą współczesnego marketingu jest dążenie do uzyskania przewagi na rynku poprzez lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów. Tak sformułowana filozofia zarządzania firmą oznacza konieczność permanentnego pozyskiwania informacji o klientach, konkurentach i o procesach rynkowych." Dla zaspokojenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 474

    praca w formacie txt

Do góry