Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Marketing międzynarodowy

     

    Marketing międzynarodowy to skoordynowane działania podejmowane przez przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, które zmierzają do zaspokojenia potrzeb nabywców poprzez proces wymiany odbywający się pomiędzy różnymi systemami społecznymi.

    Działania te obejmują rozpoznanie potrzeb i oczekiwań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 503

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Akcyza a konkurencyjność polskiego piwa

     

    Problem podatku akcyzowego jest również bardzo istotny w kontekście starań Polski o uzyskanie członkostwa w Unii Europejskiej. O zakresie i skali spodziewanych zmian trudno orzekać teraz, gdyż Polska nie opracowała jeszcze stanowiska negocjacyjnego w zakresie rolnych produktów przetworzonych (m. in...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Branża piwowarska jako płatnik podatków

     

    Działalność przedsiębiorstw branży piwowarskiej służy nie tylko pracownikom, konsumentom, ale całemu społeczeństwu. Dzieje się tak za sprawą wpływających do budżetu państwa ceł i podatków - dochodowego, VAT i akcyzowego. Ponosimy także znaczne obciążenia na rzecz gmin z tytułu podatków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 157

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spożycie Piwa w Polsce

     

    Do picia piwa przyznaje się 63% dorosłych Polaków, z czego dwie trzecie stanowią mężczyźni. Najczęściej pijemy piwo w domu (72%), pubach i restauracjach (21%), a zaledwie 6% przyznaje się do konsumpcji w plenerze.

    Piwo jest napojem szczególnie popularnym wśród ludzi młodych, uczniów i studentów oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 923

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka Fiskalna Państwa

     

    Wzrost konsumpcji piwa w Polsce skutecznie hamuje polityka fiskalna. Obłożenie stosunkowo wysoką akcyzą powoduje, że cena polskiego piwa jest zbyt wysoka w stosunku do ceny, jaką trzeba zapłacić za alkohole wysokoprocentowe. Cena półlitrowej butelki wódki produkcji krajowej o zawartości alkoholu 40%...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka Celna Państwa

     

    W najbliższym czasie zmieni się polityka fiskalna państwa - wraz ze zniesieniem ceł znikną bariery ochronne dla krajowego przemysłu piwowarskiego. Będzie to oznaczało wzrost konkurencji, szczególnie ze strony browarów niemieckich, słowackich i konsolidujących się właśnie przedsiębiorstw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /832

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wzrost Konsumpcji Piwa

     

    Przewiduje się dalszy wzrost konsumpcji piwa, będący przede wszystkim konsekwencją zmiany upodobań i stylu życia Polaków. Obecnie coraz częściej rezygnujemy z alkoholi wysokoprocentowych na rzecz wina i piwa - tendencja ta powinna utrzymać się w najbliższych latach. We wszystkich raportach branżowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /691

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Perspektywy Rozwoju rynku piwa

     

    Rozwijająca się dynamicznie branża piwowarska ma jeden z najwyższych wskaźników rentowności w całym przemyśle spożywczym. Kondycja finansowa największych krajowych producentów jest generalnie dobra. Wyniki branży w 2000 r. nie budzą jednak szczególnego zachwytu analityków. Po 10 miesiącach zysk...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znaczenie branży piwowarskiej dla gospodarki kraju

     

    Całkowita wielkość sprzedaży rynku piwnego w Polsce wynosi 24 mln hektolitrów rocznie czyli - w wymiarze finansowym - ponad 9 mld PLN. Jest to kwota równa wydatkom państwa na obronność przewidzianym w budżecie na 2001 r. Korzyści z naszej działalności czerpią nie tylko Akcjonariusze, ale także...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /646

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polski rynek piwa

     

    Polskie browary sprzedały w ubiegłym roku o około 113 tys. hl piwa więcej niż w roku 2000. Oznacza to, że konsumpcja wzrosła o 22,6 mln półlitrowych kufli piwa w porównaniu z rokiem 2000. Polskie browary ulokowały ogółem na rynku ponad 24,1 mln hl piwa - o ok. 0,5% więcej niż w roku 2000. Dynamika...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 057

    praca w formacie txt

Do góry