Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Typy decyzji

     

    Typy decyzji:

    Decyzje standardowe,

    Decyzje podstawowe.

     

    Decyzje standardowe – są to takie decyzje, które powtarzają się periodycznie, odznaczają się algorytmami złożonymi z niewielu, zwykle prostych kroków i wymagają stosunkowo niewielu informacji. Decyzje nie angażują wielu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /747

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria podejmowania decyzji

     

    Kryteria podejmowania decyzji:

    Ze względu na złożoność podejmowanej decyzji,

    Ze względu na częstotliwość podejmowania decyzji,

    Ze względu na horyzont czasowy decyzji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /207

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sytuacja decyzyjna

     

    Sytuacja decyzyjna – układ zewnętrzny w stosunku do podejmującego decyzje stanów rzeczy lub zmian w tych stanach, które wywołują potrzebę podjęcia decyzji i towarzyszą procesowi jej podejmowania.

    Sytuacje decyzyjne można rozpatrywać w kategoriach:

    Niepewności (pewne, ryzykowne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /420

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jeśli Taco Bell chce konkurować z McDonaldem i Burger Kingiem , czy powinno dodać do swojego menu hamburgery i kurczaki? Dlaczego tak lub nie?

     

    Jak już zostało wspomniane w punkcie 2. szansą Taco Bell na zaistnienie na rynku fast-foodów jest zachowanie swojej oryginalności i meksykańskiego charakteru. Tylko w ten sposób restauracje z pod znaku dzwonka mogą pozyskiwać klientów i istnieć na tym bardzo wymagającym rynku. Wprowadzając do swojego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określ cykl życia dań meksykańskich. Czy taco wydaje się być w innym stadium cyklu niż pizza meksykańska i burrito śniadaniowe?

     

    W 1985 roku firma Taco Bell zdecydowała się rozszerzyć proponowany przez siebie jadłospis. Do menu dodano m.in. meksykańską pizze i burrito śniadaniowe z jajkami i kiełbasą. Produkty te uzupełniły będące już w menu taco, enchilada i burrito. Nowododane potrawy znajdują się w stadium wprowadzania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /812

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie ryzyko-jeśli w ogóle- ponosi Taco Bell wchodząc w konkurencję z wielkimi łańcuchami fast-food?

     

    Taco Bell jak każda firma wchodząca na rynek musi poddać się konfrontacji z konkurencją. Wchodząc w konkurencję z potentatami w branży fast-food (McDonald , Burger King ) Taco Bell ponosi spore ryzyko. Należy zwrócić uwagę na fakt, że obie konkurencyjne firmy są uznanymi markami na rynku, działają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /1 315

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Składniki menu Taco Bell to dobra wygodnego zakupu, wybieralne , specjalne czy nie zauważalne?

     

    Dobra konsumpcyjne klasyfikuje się na podstawie kryterium zachowań konsumenta w procesie planowania i dokonywania zakupów. Kryterium to uwzględnia nawyki konsumpcyjne, sposób postrzegania i dokonywania wyboru towaru oraz częstotliwości. Składniki menu Taco Bell wydają się posiadać cechy zarówno dóbr...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Akredytywa dokumentowa

     

     

    Poza płatnością z góry, akredytywa dokumentowa jest prawdopodobnie najbezpieczniejszą formą uzyskania płatności z eksportu, przynajmniej w swojej nieodwołalnej i potwierdzonej formie.

     

    Jest to zobowiązanie ze strony banku otwierającego akredytywę, podjęte na prośbą petenta (kupującego), do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /847

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zwyczaj handlowy

     

    Zwyczaj handlowy – jest to tradycyjna utarta forma postępowania przy zawieraniu i wykonywaniu umów albo jednolicie przyjęty sposób rozumienia terminologii stosowanej w handlu. Zwyczaj handlowy nabiera takiego charakteru w związku z przestrzeganiem go przez ogół podmiotów uczestniczących w handlu albo przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 054

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dokumenty przewozowe w transporcie morskim.

     

    Konosament załadowania – stwierdzający faktyczne przyjęcie ładunku do przewozu na określony statek.

    Konosament przyjęcia do załadowania – stwierdzający przyjęcie ładunku przez przewoźnika w celu późniejszego załadowania na statek.

    Spośród tych dwóch rodzajów tylko pierwszy odpowiada wymaganiom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /5 729

    praca w formacie txt

Do góry