Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Obsługa klienta

     

    Obsługa klienta - zintegrowane zarządzanie działaniami logistycznymi w celu osiągnięcia niezbędnego poziomu zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Jest to swoista suma netto wszystkich działań netto. Logistyczna obsługa klienta może także oznaczać dostępność towarów w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /651

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sezonowość popytu turystycznego

    Charakterystyka

    Popyt turystyczny według W. Hunzikera i K. Krapfa jest sumą dóbr turystycznych, usług, i towarów, które turyści skłonni są nabyć przy określonym poziomie cen<ref name="ftn1"W. Hunzikera, K. Krapfa , Grundriss der allgemeinen Fremdenverkehrlehre [1] Tłumaczenia materiałów dotyczących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /5 101

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja promocji

    Charakterystyka

    Organizacja promocji polega na zaplanowaniu i koordynacji zadań i funkcji pracowników organizacji i jednostek zewnętrznych związanych z działaniami promocyjnymi realizowanymi przez przedsiębiorstwo. Wykorzystywane formy organizacyjne obejmują struktury macierzowe i projektowe, gdyż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /575

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobro komplementarne

    Dwa dobra są komplementarne jeżeli wzrost (spadek) ceny na dane dobro wywołuje spadek (wzrost) popytu na drugie dobro. W tym wypadku zależność obydwu wielkości jest odwrotna.

    komplementarne1.gif

    gdzie:

    Edx(py) - współczynnik elastyczności popytu na dobro x względem ceny dobra...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.04.2011 Znaków /1 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje reklamy

    Charakterystyka

    Reklama jest to sposób prezentowania oferty sprzedaży przez określonego przedsiębiorące- sprzedawcę, które odbywa się w formie masowej, odpłatnej i bezosobowej.

    Klasyfikację reklamy możemy dokonać w zależności od kryterium. Z punktu widzenia przedmiotu reklamę podzielimy na:

    reklamę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.04.2011 Znaków /12 131

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Społeczeństwo konsumpcyjne

    Charakterystyka

    Społeczeństwo konsumpcyjne termin określający cechy charakteryzujące globalne trendy społeczne, w których:

    potrzeby oceniane jako podstawowe są zaspokajane w odniesieniu do znacznej części ludzkości (potrzeba wyżywienia się, potrzeba posiadania miejsca zamieszkania, potrzeba posiadania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.04.2011 Znaków /1 115

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    3-stopniowa struktura produktu

     

    Najniższy poziom to rdzeń produktu, to znaczy podstawowa usługa lub korzyść, którą nabywca w rzeczywistości kupuje. Sens rdzenia produktu można łatwo wyjaśnić odpowiadając na pytanie : „co nabywca rzeczywiście kupuje?”. Ponieważ przesłanką zakupu jest zawsze chęć zaspokojenia pewnych potrzeb...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /2 623

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Odczucia po zakupie

     

    Klient ma trudności w wyborze jednego z pośród 3 marek komputera. Wszystkie trzy marki spełniają podobne funkcje i mają podobne ceny. W końcu na podstawie rekomendacji sprzedawcy klient decyduje się na określony komputer. Po zakupie porównuje zakupiony komputer z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /4 251

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zaproponuj hasło reklamowe dla dowolnie wybranego produktu.

     

    Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona masową , odpłatną i bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży. Pierwszy kontakt nabywcy z reklamą zaczyna się od zwrócenia uwagi na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /1 663

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie instrumenty marketingowe wykorzystał w swojej strategii browar Millera ?

     

    Do owych segmentów rynku zastosował on strategię pozycjonowania produktu. Do każdego segmentu dostosował odpowiedni „produkt”. Wyeksponował atrybuty danego piwa np. piwo niskokaloryczne lub butelki 7-uncjowe. Zwrócił uwagę na jakość – piwo „Lowerbrau” dla smakoszy, czy użytkownika , konsumenta danego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /2 250

    praca w formacie txt

Do góry