Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Firma dot-com

    Charakterystyka

    Firma dot-com to określenie firmy która większość swojej działalności przeprowadza za pośrednictwem Internetu, zwykle poprzez stronę internetową w prestiżowej domenie z końcówką .com.

    Obecnie tego typu określenie ma nieco pejoratywne zabarwienie związane z pęknięciem bańki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /1 620

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efekt synergiczny kosztów

     

    Efekt synergiczny kosztów (rezultat utraconych korzyści)-różnica pomiędzy poziomem kosztów uzyskanych w wyniku podejścia systemowego do racjonalizacji kosztów a racjonalizacją pojedynczych elementów tej struktury. Jest to rezultat systemowego i strukturalnego podejścia do kształtowania i rozwiązań w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TQM

     

    TQM - Logistyka a Zarządzanie Jakością Totalną, albo Zarządzanie Jakością Kompleksową, albo Zarządzanie Kompleksowe Jakością. Koncepcja konstruowania jakości pod pojęciem TQM w ramach, której jakość traktowana jest jako integralny element polityki przedsiębiorstwa a jej kształtowanie znajduje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /459

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TQC

     

    TQC - stanowi rozszerzenie sterowania i kontroli procesów tworzenia jakości na wszystkie czynności związane z produktem. Oznacza to, że jakość jest nie tylko rezultatem procesu produkcji lecz jest określana przez wszystkie procesy zintegrowane w przedsiębiorstwie w ramach i na rzecz tworzenia i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /630

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGICZNA ORIENTACJA LOGISTYKI

     

    STRATEGICZNA ORIENTACJA LOGISTYKI - Może znaleźć wyraz w długofalowym kreowaniu i kształtowaniu struktur sieci log. i realizowania w tej sieci procesów transformacji przepływów towarowych i inform. W drugim wypadku orientacja strategiczna może ujawnić się w podejmowaniu decyzji które określają i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /513

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka w produkcji

     

    Logistyka w produkcji - dziedzina wiedzy zajmująca się kształtowaniem optymalnych strumieni materiałów i informacji zabezpieczających procesy w skali przedsiębiorstwa oraz branży, a nawet w skali kraju, koordynująca działalność produkcyjną, obejmującą operacje przemieszczenia (transportu) i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /375

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka w dystrybucji

     

    Logistyka w dystrybucji - dziedzina wiedzy zajmująca się całokształtem czynności potrzebnych do przemieszczania materiałów i surowców oraz towarów od procesu produkcji, poprzez ogniwa obrotu towarowego, aż do ostatecznego konsumenta, ujmująca je w zintegrowane systemy planowania, kierowania, organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /506

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LOGISTYKA

     

    LOGISTYKA - wywodzi się od greckich słów „logikos” i „logistikos”- kalkulacja, sztuka obliczania i oceny 1) Zintegrowany system kierowania, organizowania i kontrolowania procesów fizycznego obiegu towarów i ich informacyjnych uwarunkowań w aspekcie optymalizacji realizowanych celów; 2) koncepcja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /1 389

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lean Management

     

    Lean Management - koncepcja zintegrowanego zarządzania, zorientowanego na optymalizację struktury i efektów ekonomiczno-rynkowych w całym łańcuchu (systemie) tworzenia wartości. Stanowi wyraz konceptualizacji japońskiej metody zarządzania i organizacji przez amerykańskich specjalistów zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /1 089

    praca w formacie txt
  • Ocena 5.0

    Strategia marketingowa

     

    Strategia marketingowa - to reakcja na zadania stojące przed przedsiębiorstwem w sferze produkcji i sprzedaży jego wyrobów, a także (pośrednio) na „kłopoty” związane z wygospodarowaniem zysku pozwalającego na dynamiczny rozwój lub utrzymanie pozycji rynkowej. Nie oznacza to, że strategia marketingowa ma...

    Ocena /5.0 Przedmiot / Marketing

    Autor /Aline Dodano /18.04.2011 Znaków /1 855

    praca w formacie txt

Do góry