Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Rynek konkurencyjny

    Wstęp

    Rynek w dosłownym znaczeniu oznacza miejsce gdzie są sprzedawane i kupowane towary. W znaczeniu ekonomicznym rynek jest formą nawiązywania kontaktów między kupującymi i sprzedającymi w celu ustalenia warunków transakcji: sposobu, miejsca, czasu oraz ilości ekwiwalentu nabytego towaru. Klimczak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /1 823

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymagania dla stanowiska kierownika marketingu

    Charakterystyka

    Wymagania dla stanowiska kierownika marketingu, którego rola, szczególnie w przedsiębiorstwach i organizacjach dojrzałych o ustabilizowanej pozycji rynkowej, jest znacząca i niejednokrotnie niezbędna, mogą się różnic w zależności od rodzaju organizacji, w której pracuje. Głównym jego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /4 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia fazy schyłkowej

    Charakterystyka

    Jest to ostatnia faza cyklu życia produktu. Cechuje ją wyraźny spadek sprzedaży oraz zmniejszający się przychód na skutek pojawienia się licznych substytutów, nasycenia rynku czy zmian mody. W tej fazie ogranicza się produkcję, dystrybucję i aktywizację sprzedaży. Stosuje się też...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.05.2011 Znaków /911

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie międzynarodowego marketingu mix

    Charakterystyka

    Strategia marketingu mix na rynku międzynarodowym. Marketing mix to wykorzystanie różnych instrumentów marketingowych do osiągnięcia konkretnego celu. Do tych instrumentów zaliczamy: produkt, cenę, dystrybucję i promocję.

    Rodzaje

    Na rynku zagranicznym wyróżniamy marketing mix w trzech...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.05.2011 Znaków /6 563

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System eProcurement

    Charakterystyka

    eProcurement jest to sposób organizacji procesu zaopatrzeniowego w oparciu o rozwiązania systemowe. Charakteryzuje się zautomatyzowanym obiegiem dokumentów pomiędzy kupującym a dostawcami. Pracownicy we wszystkich jednostkach organizacji mają dostęp do jednolitego systemu obsługującego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.05.2011 Znaków /1 714

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podaż

    Podaż

    Jest to ilość dobra, jaką sprzedawcy są gotowi zaoferować przy różnym poziomie ceny oraz przy założeniu niezmienności innych elementów charakteryzujących sytuację na rynku (paribus).

    Prawo podaży mówi, że wraz ze wzrostem ceny wzrasta podaż, a w przypadku obniżania się ceny - podaż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.05.2011 Znaków /1 863

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena równowagi

    Charakterystyka

    Cena równowagi jest to cena równoważąca rynek. Oznacza to, że przy tej cenie rozmiary zapotrzebowania (ilość nabywana) są równe ilości oferowanej, czyli popyt (D) zrównuje się z podażą (S).

    Gdy cena jest mniejsza od ceny równowagi rynkowej, następuje nadwyżka popytu nad podażą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.05.2011 Znaków /868

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje promocji

    Charakterystyka

    W ujęciu węższym promocja jest zespołem działań i środków dzięki którym firma (przedsiębiorstwo) wysyła na rynek informacje opisujące produkt, formułujące potrzeby nabywców oraz ukierunkowujące popyt i zmniejszające jego elastyczność cenową.

    W ujęciu szerszym promocja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.05.2011 Znaków /4 694

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mikropłatności

    Charakterystyka

    System Mikropłatności umożliwia dokonywanie płatności za wirtualny|towary wirtualne, on-line, różnego typu dane, pliki, porady w czasie rzeczywistym oraz jest doskonałym narzędziem pozwalającym na wspieranie różnych organizacji charytatywnych, akcji oraz Fundacji. Poprzez System...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.05.2011 Znaków /2 449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kreowanie wizerunku sklepu

    Definicja

    Kreowanie wizerunku sklepu to wszelkie działania prowadzące do tego, że nasz sklep jest chętnie odwiedzany przez klientów, a nasze produkty chętnie przez nich kupowane i rozpoznawalne na rynku.

    Czynniki wpływające na kreowanie wizerunku sklepu potencjał firmy rodzaj branży w jakiej działa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.04.2011 Znaków /1 390

    praca w formacie txt

Do góry