Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    System identyfikacji wizualnej

    Charakterystyka

    System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) - wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Strategia budowania korzystnego wizerunku społecznego musi brać pod uwagę wiele czynników i zgodnie harmonizować tożsamość przedsiębiorstwa z jego osobowością...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.05.2011 Znaków /3 811

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klient

    Definicja

    Klient to każda jednostka organizacyjna lub prawna, korzystająca z usług oferowanych na rynku.

    W dzisiejszych czasach i w tak rozwiniętej gospodarce, w jakiej mamy przyjemność funkcjonować, klient jest królem. Jedynym uzasadnieniem takiego stanu rzeczy jest fakt nadmiaru zdolności produkcyjnej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.05.2011 Znaków /3 570

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady funkcjonowania rynku usług

    Charakterystyka

    Sektor usługowy obejmuje zarówno usługi konsumpcyjne (tzw. usługi dla ludności), jak i usługi nabywane przez instytucje, a w szczególności podmioty gospodarcze (usługi produkcyjne i inwestycyjne). Branża usługowa jest bardzo zróżnicowana. Do sektora usług należy sektor rządowy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.05.2011 Znaków /3 373

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konkurencja cenowa i pozacenowa

    Konkurencja cenowa

    to rywalizacja cenowa o zwiększenie udziału w rynku i zysków, pomiędzy przedsiębiorcami polegająca na przedkładaniu nabywcom niższej ceny produktu od oferowanej przez konkurentów. Konkurencja cenowa stanowi przedmiot szczególnego zainteresowania ekonomistów, którzy postrzegają ją...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.05.2011 Znaków /2 816

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele marketingu

    Cele marketingu

    Z tradycyjnej interpretacji marketingu można wywnioskować, że celem marketingu jest takie wywarcie wpływu na konsumenta, by zakupił produkt bez względu na potrzeby, jakie odczuwa. Natomiast współczesne ujęcie marketingu szerzej przedstawia cele marketingu, ponieważ koncentruje uwagę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.05.2011 Znaków /2 116

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady projektowania kanałów dystrybucji

    Charakterystyka

    Decyzje dotyczące projektowania kanałów dystrybucji podejmuje producent, hurtownik lub detalista. To, która instytucja może je podejmować, zależy od ich pozycji ekonomicznej, zdolności finansowej, zasobów ludzkich i rzeczowych, prestiżu itp..

    Projektowanie kanałów dystrybucji jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.05.2011 Znaków /3 947

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia technologii

    Charakterystyka

    Koncepcja cyklu życia technologii( podobnie jak cyklu życia produktu) odnosi się do faz życia organizmu żywego. Jest to jedna z technik analizy strategicznej, umożliwiającej diagnozę wieku rynkowego technologii, niezbędną podczas planowania portfela produkcji a także budżetu związanego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.05.2011 Znaków /1 882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Segmentacja rynku

    Segmentacja rynku

    Jest to podział na jednorodne grupy odbiorców, które różnią się pomiędzy sobą reakcjami na narzędzia marketingu mix. Segmentację wykorzystuje się między innymi na rynkach konsumpcyjnych, zaopatrzeniowych, a także usługowych w działalności zorientowanej na wygospodarowanie zysku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.05.2011 Znaków /4 155

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie jakości

    Charakterystyka

    Różnicowanie jakości (versioning, quality discrimination) jest świadomym tworzeniem różnych odmian jakościowych tego samego produktu, w celu umożliwienia różnicowania cen (Begg; Fisher; Dornbush 2007, s.441). Ten rodzaj różnicowania produktu jest rodzajem różnicowania pionowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.05.2011 Znaków /2 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Programy lojalnościowe

    Charakterystyka

    Programy lojalnościowe mają na celu przywiązanie potencjalnego klienta do produktów(usług) danej firmy. W praktyce wiele uwagi należy poświecić budowaniu trwałych relacji między sprzedającym a nabywcom. Taka ściśle powiązana partnerska relacja, będzie w dużym stopniu decydować nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /3 630

    praca w formacie txt

Do góry