Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Dobro konsumpcyjne

    Charakterystyka

    Dobra konsumpcyjne są to produkty i usługi przeznaczone dla finalnego konsumenta do użytkowania osobistego bądź zużytkownia w gospodarstwie domowym.

    Każdy produkt składa się z kombinacji cech fizycznych i niefizycznych (materialnych i niematerialnych). Zestawieneie tych cech jest dokonywane...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.06.2011 Znaków /3 091

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia marketingowa

    Charakterystyka

    Jak podaje J. Altkorn "strategia marketingowa w odniesieniu do określonego przedsiębiorstwa oznacza zestaw średnio- i długookresowych zasad oraz wytycznych postępowania, które wyznaczają ramy dla rynkowych działań operacyjnych" Altkorn Podstawy marketingu. Są to zatem problemy na jakie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.06.2011 Znaków /2 211

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsor

    Definicja

    W roli sponsora mogą występowac osoby fizyczne i prawne, a w szczególności przedsiębiorstwa, banki i instytucje ubezpieczeniowe. Najbardziej doniosłą rolę w tej dziedzinie odgrywają duże i średnie przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe oraz liczne banki i to w skali...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.06.2011 Znaków /2 224

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Segmentacja rynku turystycznego

    Charakterystyka

    Przez pojęcie segmentacji rozumiemy podział na względnie jednorodne grupy konsumentów posiadających wspólne cechy, a różniące się reakcjami na dany produkt.

    Cechami prawidłowo wyodrębnionego segmentu są:

    mierzalność - określenie jaka ilość konsumpcji daje zysk, rozległość -...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /4 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    M-commerce

    Charakterystyka

    Jest to rodzaj promocji marki bądź produktu za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na telefon komórkowy, bądz podobne urządzenia mobilne jak np. PDA. To działanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej rozwinięte w Europie i Azji. Firma The Philipine Long Distance Telephone Company...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /964

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wzrostu zysku i sprzedazy

    Charakterystyka

    Strategia wzrostu zysku i sprzedaży - w tym przypadku ustala się cenę na jak możliwie najniższym poziomie, jednocześnie zakładając, że popyt na dany produkt jest wrażliwy na cenę, (czyli im taniej tym większa sprzedaż, więcej klientów).

    Niska cena ma zapewnić wzrost sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /3 389

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model AIDA

    Charakterystyka

    Model Aida - obrazuje sposób oddziaływania reklamy na konsumentów, przedstawia i wyjaśnia psychologiczne pdstawy jej działania. Skrót ten pochodzi od : Attention - przyciągnąć uwgę, Interest - zainteresować produktem, Desire - wywołać pragnienie zakupu, Action - pobudzić działanie do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.06.2011 Znaków /3 956

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja pozasklepowa

    Charakterystyka

    Rozwój pozasklepowych form handlu detalicznego jest przejawem narastającej tendencji przedsiębiorstw do nawiązywania bezpośrednich kontaktów ze swoimi klientami i budowania z nimi indywidualnych, partnerskich relacji.

    Rodzaje

    Dystrybucja pozasklepowa obejmuje: komiwojażerstwo, dystrybucję...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.06.2011 Znaków /3 798

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Test Murraya

    Charakterystyka

    Test osobowości opracowany w 1935 roku przez amerykańskiego psychologa Henry’ego Murraya oraz jego długoletnią współpracownicę Christinę Morgan. Stał się „jednym z najważniejszych i powszechnie stosowanych empirycznych narzędzi klinicysty i badacza osobowości. W teście tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /8 395

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portal Business Intelligence

    Charakterystyka

    Portal Business Inteligence jest to miejsce integracji różnorodnych zasobów wiedzy takich jak aplikacje, informacje oraz uslugi WWW. Na Portalu BI poza wiedzą na temat partnerów biznesowych powinny znajdować się również informacje dotyczące notowań giełdowych, sytuacji finansowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.06.2011 Znaków /1 422

    praca w formacie txt

Do góry