Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Szkolenie akwizytorów

    Szkolenie akwizytorów

    Nabór akwizytorów wymaga przeprowadzenia pewnej selekcji. Nawet najbardziej utalentowany kandydat na akwizytora potrzebuje jednak specjalistycznego przeszkolenia, by posiąść wiedzę o przedsiębiorstwie i produktach, a także umiejętności przekazywania wiedzy w formie skutecznej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.06.2011 Znaków /1 907

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sklep internetowy

    Charakterystyka

    <googlegfaszbi</google

    Sklep internetowy jest aplikacją informatyczną pozwalającą na sprzedaż towarów z wykorzystaniem sieci internet. Firmy hostingowe często posiadają własne, autorskie rozwiązania, na rynku dostępne są też płatne aplikacje, za pomocą których szybko i łatwo można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.06.2011 Znaków /2 636

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sieć sklepów

    Definicja-

    Sieć sklepów to system sprzedaży towarów, należy do sieci sprzedaży detalicznej, posiada wspólnego właściciela. W sieci sklepów obserwujemy centralne zarządzanie oraz kierowanie (dyrekcja ustala ceny, promocje, prognozy sprzedaży).

    Sieć posiada wspólny dział zakupów, prowadzi sprzedaż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.06.2011 Znaków /4 722

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing wirusowy

    Charakterystyka

    Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.06.2011 Znaków /3 129

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing bezpośredni

    Definicja

    Marketing bezpośredni-polega na bezpośrednich komunikatach kierowanych do starannie wybranych, pojedynczych klientów, często w indywidualnym kontakcie , w celu uzyskania bezpośredniej reakcji (odpowiedzi).

    Marketing bezpośredni pozwala konsumentom kupować produkty dzięki wykorzystaniu różnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.06.2011 Znaków /5 076

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia fazy dojrzałości

    Charakterystyka

    W fazie tej następuje spadek dynamiki wzrostu sprzedaży, co jest związane z nasyceniem rynku oraz pojawieniem się na nim innych produktów zaspokajających potrzeby klientów. W tej fazie również należy dostosowywać działania przedsiębiorstwa do bieżącej pozycji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.06.2011 Znaków /943

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie pilotażowe

    Charakterystyka

    Badanie pilotażowe ( zwiad badawczy) - inaczej badanie wstępne, badanie próbne (pilotaż) przeprowadzane przed zasadniczym badaniem naukowym w sytuacji, gdy badane zjawisko, mechanizmy charakterystyczne dla pewnej zbiorowości, terenu, czy przedmiotu badania są mało znane. Badanie to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.06.2011 Znaków /2 959

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia sektora

    Charakterystyka

    Wg W.J. Otta branża to zbiór podmiotów gospodarczych oferujących na sprzedaż podobne produkty czy usługi, a sektor wg M.Portera to grupa przedsiębiorstw wytwarzających wyroby będące substytutami. Jednak wielu autorów pojęcia takie jak: branża, sektor, dziedzina działalności czy rynek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.06.2011 Znaków /2 628

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wzrost sprzedaży

    Charakterystyka

    Wzrost sprzedaży produktu jest drugą fazą cyklu życia produktu Po fazie wprowadzenia na rynek, gdy konsumenci(pionierzy) poznali już produkt i przekazali opinie na jego temat zaczyna się faza wzrostu. Dochodzą do głosu tu konsumenci - "zwolennicy nowości" oraz nieco później "wczesna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.06.2011 Znaków /1 949

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wdrażanie i kontrola planów marketingowych

    Charakterystyka

    Wdrażanie planów marketingowych - jest procesem, który powinien zapewnić osiągnięcie przyjętych w planie marketingowym przedsiębiorstwa celów strategicznych. Szczególną rolę w tym procesie odgrywa funkcja organizowania i kierowania ludźmi.

    Kontrola planów marketingowych - głównym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.06.2011 Znaków /3 552

    praca w formacie txt

Do góry