Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Unikalna cecha oferty

    Charakterystyka

    USP Unique Selling Points - unikalny punkt sprzedaży

    Na świecie znana jest nazwa USP, tłumaczona, jako UCO, czyli Unikalna Cecha Oferty czy Unikalny Punkt Sprzedażowy.

    Jest sposób promowania produktu polegający na podkreśleniu jego szczególnych cech, wyróżniających go z szeregu innych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.07.2011 Znaków /1 641

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing partyzancki

    Charakterystyka

    Marketing partyzancki (ang. guerilla marketing) - forma marketingu zbliżona do marketingu wirusowego, polegająca na promowaniu dóbr i usług za pomocą niekonwencjonalnych technik, w zależności od grupy docelowej, jak np. napisy sprayem na murach prezentujące daną markę czy vlepki.

    Jest to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.07.2011 Znaków /3 202

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bankowość internetowa

    Charakterystyka

    Istnieje bardzo dużo definicji bankowości internetowej. Bankowością internetowa nazywamy operacje bankowe dokonywane przez klienta za pośrednictwem Internetu. Do realizacji operacji bankowych za pośrednictwem Internetu wymagane jest jedynie komputer z dostępem do Internetu, wyposażony w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.07.2011 Znaków /2 625

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Problem badawczy

    Charakterystyka

    Problem badawczy określa co trzeba wiedzieć aby zrealizować dany cel. Określenie problemu badawczego to opis celów i uwarunkowań danego problemu, przedstawionych na tyle szczegółowo aby można było odpowiednio zaplanować badanie.

    Wyróżnia się dwa rodzaje problemów badawczych:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.07.2011 Znaków /2 430

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja franchisingowa

    Charakterystyka

    Dystrybucja franchisingowa jest to długookresowa, stała współpraca oparta na umowie między dwoma niezależnymi przedsiębiorcami, franchisodawcą i franchisobiorcą, w czasie której franchisodawca przekazuje franchisobiorcy wiedzę jak prowadzić firmę.

    Do uprawnień i świadczeń...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.06.2011 Znaków /5 049

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek firmy

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy (Image) to wyobrażenie o firmie istniejące w bezpośrednim otoczeniu, głównie w nabywcach, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń wywołanych po usłyszeniu nazwy lub ujrzeniu znaku graficznego. Wyobrażenie nie musi pokrywać się z rzeczywistością, może być subiektywnym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.06.2011 Znaków /2 726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Typy ogłoszeń reklamowych

    Reklama telewizyjna

    Jako nośnik reklam telewizję cechuje kilka istotnych zalet:

    Dociera do najbardziej masowej widowni, gdyż trudno wskazać segmenty rynku, które nie oglądałyby telewizji. W związku z tym koszt dotarcia do jednego konsumenta jest niższy niż w przypadku wielu innych mediów. Poprzez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.06.2011 Znaków /12 413

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing strategiczny

    Charakterystyka

    Pojęcie to - jakże ważne dla każdego przedsiębiorstwa i jego rozwoju jest procesem polegający na:

    strategicznej analizie otoczenia, konkurencji, czynników kształtujących jednostki biznesu przewidywaniu przyszłych trendów w obszarach biznesu atrakcyjnych dla firmy, partycypowaniu w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.06.2011 Znaków /2 697

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymagania dla stanowiska akwizytora

    Charakterystyka

    Akwizytor (od łac. acquisitor - zjednywający) - pracownik albo agent przedsiębiorstwa zbierający dla niego zamówienia lub prowadzący sprzedaż bezpośrednią (np. perfumy czy inne drobne przedmioty), zawierający umowy o wykonanie usług (ubezpieczenia, ogłoszenia, prenumeraty itd.) zgodnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.06.2011 Znaków /3 075

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elastyczność popytu

    Charakterystyka

    Elastyczność popytu jest to stosunek procentowej zmiany zapotrzebowania na dane dobro do względnej zmiany czynnika, który tą zmianę wywołał (D. Begg 2003, s.115). Informuje o wrażliwości popytu na zmiany czynników, które go kształtują.

    Elastyczność można przedstawić za pomocą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.06.2011 Znaków /2 436

    praca w formacie txt

Do góry