Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Modele funkcjonowania marketingu międzynarodowego

    Charakterystyka

    Za model funkcjonowania marketingu międzynarodowego przyjmujemy pełny opis czynników mających wpływ na funkcjonowanie firmy w środowisku międzynarodowym oraz wzajemnych zależności między nimi.

    Należy zauważyć, iż firmy rozpoczynające działalność marketingową na rynkach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.07.2011 Znaków /1 652

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Public relations

    Definicja

    Public Relations to instrument komunikacji marketingowej, który zmierza do kreowania, podtrzymywania i utrwalania wzajemnie korzystnych stosunków pomiędzy przedsiębiorstwem lub określoną instytucją oraz daną grupą odbiorców (tzw. publics).

    Celem public relations jest odpowiednie oddziaływanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.07.2011 Znaków /5 154

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena wyników zmian technologicznych

    Charakterystyka

    Czynnikiem, który jest często najbardziej istotnym elementem rynkowego i finansowego sukcesu wdrożenia nowego produktu jest czas, w jakim produkt zostanie wprowadzony do sprzedaży. Zdarza się, że nawet krótkie opóźnienie we wdrożeniu np. trzy miesiące, powoduje, że nakłady poniesione na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.07.2011 Znaków /2 293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja pracy zespołu akwizytorów

    Charakterystyka

    Nadzorowanie pracy akwizytorów oraz współpraca z nimi należy do zadań kierownictwa pionu sprzedaży przedsiębiorstwa. Zarządzanie procesem sprzedaży w przypadku gdy handlowcy spędzają większość czasu w terenie jest utrudnione lub wręcz niemożliwe, dlatego też kierownicy dają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /4 897

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bariery wejścia

    Charakterystyka

    Wysokie bariery wejścia ograniczają możliwość konkurencyjnego ataku ze strony nieoczekiwanych, nowych konkurentów, w uproszczeniu oznaczają bowiem, wysokie koszty wejścia na dany rynek.

    Bariery wejścia i wyjścia - pojęcia te funkcjonują w strategii zarządzania firmą. Określają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /2 675

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tożsamość firmy

    Charakterystyka

    Tożsamość firmy (Identity) - zespół cech, odróżniający w istotny sposób firmę od innych, a zwłaszcza bliskich jej konkurentów. Jest zespołem atrybutów i wartości umożliwiających firmie przedstawienie się w szczególnie wyrazisty sposób, aby bezbłędnie identyfikować siebie i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /1 385

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług turystycznych

    Charakerystyka

    Marketing usług turystycznych to działalność prowadzona w celu zbadania popytu konsumentów oraz ich preferencji, ukształtowaniu potrzeb wcześniej nie ujawnianych, skutecznym zachęceniu do zakupu danych usług, a także dostarczenie ich klientowi we właściwym czasie i miejscu po odpowiedniej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /4 381

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bankowość prywatna

    Charakterystyka

    Bankowość prywatna (Private banking) to zindywidualizowany system obsługi finansowej przez bank zamożnych klientów indywidualnych . Bankowy rynek finansowej obsługi zamożnych klientów ze względu na swą obecną wartość i potencjał budzi coraz większe zainteresowanie banków, a z uwagi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.07.2011 Znaków /2 188

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dyferencjacji

    Charakterystyka

    Dyferencjacja: zbiór cech poznawczych i emocjonalnych, różniących osoby pełniące różne funkcje, oraz różnice strukturalne między poszczególnymi częściami organizacji.

    Strategia dyferencjacji nazywana też marketingiem zróżnicowanym lub strategią przywództwa jakościowego polega na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.07.2011 Znaków /1 656

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model programowania liniowego

    Charakterystyka

    Model programowania liniowego, wykorzystywany do optymalizowania struktury asortymentowej produkcji.

    Sytuacja decyzyjna w praktyce przedsiębiorstwo ma możliwość wytwarzania n rodzajów wyrobów, należy wyznaczyć wartości zmiennych decyzyjnych (wielkości produkcji poszczególnych wyrobów)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.07.2011 Znaków /2 309

    praca w formacie txt

Do góry