Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Kryteria segmentacji rynku

    Wprowadzenie

    Rozważania na ich temat powinno się zacząć od wyjaśnienia pojęcia jakim jest segment i segmentacja rynku.

    Segment- część rynku, która została wyodrębniona ze względu na należącą do niej grupę konsumentów charakteryzujących się podobnym postępowaniem wobec danego produktu lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.07.2011 Znaków /3 309

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje usług

    Charakterystyka

    Usługa jest dowolnym działaniem, jakie jedna strona może zaoferować innej; jest ono nienamacalne i nie prowadzi do jakiejkolwiek własności. Jego produkcja może być związana lub nie z produktem fizycznym. Kotler 1994, str. 426

    To tylko jedna z wielu definicji pojęcia usługi. Mnogość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /3 013

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa (różnicowanie cen) jest to praktyka sprzedawania tego samego produktu po różnych cenach, których poziom ustalany jest w zależności od sytuacji, w jakiej przeprowadzana jest sprzedaż (E. Czarny 1997, s.156).

    Warunki konieczne do różnicowania cen

    Aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    B2B

    Charakterystyka

    B2B to skrót od angielskich słów Business To Business, używanych do określania transakcji pomiędzy firmami i instytucjami (partnerami, dostawcami, dystrybutorami, punktami sprzedaży, punktami usługowymi, itp.) wykorzystujący środki elektroniczne do zawierania transakcji. Internetowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 829

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wprowadzenie na rynek

    Charakterystyka

    Wprowadzenie produktu na rynek- jest to pierwsza faza cyklu życia produktu, który obejmuje czas, przez który produkty będące przedmiotem wymiany utrzymują się na rynku.

    W fazie wprowadzenia na rynek sprzedaż produktu rośnie powoli, gdyż świadomość istnienia danego produktu jest jeszcze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /3 540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wyszukiwarka internetowa

    Charakterystyka

    <googlegfaszbi</google

    Wyszukiwarka internetowa (ang. search engine) to strona internetowa zawierająca odpowiednie oprogramowanie z interfejsem WWW, umożliwiające znajdywanie informacji w sieci. Ułatwia poszukiwanie użytkownikom Internetu.

    Mechanizm działania

    Wyszukiwarka, a właściwie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.07.2011 Znaków /2 890

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria wyboru polityki cenowej

    Charakterystyka

    Cena to wartość pieniężna przypisana przez sprzedawcę rzeczy kupowanej, sprzedawanej lub oferowanej do sprzedaży oraz - w ramach transakcji - jako wyraz gotowości kupującego do zapłaty za korzyści zapewniane przez produkt i usługę kanału dystrybucji. Poziom cen ma poważny wpływ na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.07.2011 Znaków /3 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Procedura tworzenia strategii marketingowej

    Charakterystyka

    Strategia marketingowa jest to zbiór średnio i długookresowych zasad postępowania, które kreują rynkowe działania operacyjne. Formułowanie owej strategii jest procesem decyzyjnym, który polega na ustaleniu problemów, a następnie wybraniu optymalnych rozwiązań dla założonych celów i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.07.2011 Znaków /3 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia penetracji

    Charakterystyka

    To strategia cen niskich, przeznaczona do infiltracji rynków i osiągania na nich dużego udziału. Strategia ta sprawdza się tylko wtedy, kiedy współczynnik elastyczności cenowej popytu na dany produkt jest wystarczająco wysoki, aby niższa cena wywołała duży wzrost wielkości sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 573

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing w jednostkach samorządu terytorialnego

    Charakterystyka

    Marketing w gminie lub powiecie jest to marketing terytorialny w którym dany region na podstawie swoich zasobów oferuje lub wymienia specyficzne "produkty terytorialne" dla bliższych i dalszych klientów. W aspekcie marketingowym powiat/gmina jest podmiotem gospodarczym, który działa w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /2 686

    praca w formacie txt

Do góry