Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Bariery wyjścia

    Charakterystyka

    Bariery wyjścia - koszty związane z zaprzestaniem produkcji.

    Koszty tych decyzji wynikają ze specjalizacji zaangażowanych aktywów jak i z barier psychologicznych (związanie emocjonalne).

    Im w większym stopniu dana działalność zależy od specjalistycznych aktywów, tym wyższe są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /690

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek organizacji w internecie

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy w Internecie stanowi jej obraz wśród kontrahentów kontaktujących się z firmą bezpośrednio oraz pośrednio. Za pośrednictwem Internetu przekazywane są informacje na temat produktu bądź usługi oferowanej przez firmę. Literatura przedmiotu dokonuje podziału wizerunku na:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /1 932

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Udział w rynku

    Definicja

    Udział w rynku - to stosunek ilości sprzedanych produktów danego przedsiębiorstwa do liczby wszystkich sprzedanych jednostek danego produktu.

    Jednak zanim obliczymy udział w rynku musimy najpierw klarownie zdefiniować nasz rynek odniesienia, czyli zbiór produktów lub marek, z którymi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /3 449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Generacja Y

    Charakterystyka

    Jest określenie generacji ludzi urodzonych w latach 1976-1982 oraz 1990-2001, czyli dorastających na przełomie wieków, w latach 90-tych i 2000-nych i zaczynających korzystać z takich nowinek technicznych jak komputery, GSM, czy Internet. (D. Berreby 1999, s. 52-64)

    Cechy

    Generacja ta ma...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.07.2011 Znaków /1 595

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama

    Charakterystyka

    Podstawową formą komunikacji marketingowej o charakterze masowym jest reklama. Stanowi ona masową, odpłatną oraz bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży przez określonego sprzedawcę. To szczególna forma procesu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem.

    Działalność reklamowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.07.2011 Znaków /2 002

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia rynku ogólnego i docelowego

    Charakterystyka

    Podstawą segmentacji rynku ( wyodrębniania segmentów, które przedsiębiorstwo będzie próbowało zaspokoić) jest teza, że nabywcy mają różne oczekiwania co do tego samego produktu i można ich pogrupować według korzyści jakich oczekują. Strategia marketingowa, mająca na celu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /5 596

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje sklepów

    Problematyka rozwoju placówek handlowych

    Sklepy, podobnie jak produkty przechodzą przez pewne fazy rozwoju i upadku-cykl życia detalisty. Hipoteza cyklu handlu detalicznego- sklepy nowego typu zastępują sklepy starego typu. Sklepy tradycyjne oferują towary i usługi swoim klientom wyceniając swój towar tak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /14 000

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie międzynarodowej wymiany

    Charakterystyka

    Polegają na systematycznym planowaniu produktu, jego cen, dystrybucji, promocji oraz wdrażaniu i kontrolowaniu tych działań w celu wymiany międzynarodowej. Podczas wejścia na rynek międzynarodowy przedsiębiorstwo ma do czynienia z innym środowiskiem ekonomicznym, społecznym oraz z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.07.2011 Znaków /3 198

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aukcja odwrócona

    Charakterystyka

    Odwrócone aukcje internetowe charakteryzują się tym, iż wystawia się tam produkty nie do sprzedania, a do kupienia.

    Licytują się miedzy sobą zainteresowani chcący ten produkt sprzedać.

    Dzięki tej metodzie można zaoszczędzić do 20% kosztów pozyskania towarów czy usług.

    Sprawia to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.07.2011 Znaków /1 267

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sieć Business Intelligence

    Charakterystyka

    Przypuszcza się, iż dalszy rozwój systemów Business Inteligence będzie zmierzał w kierunku Sieci Business Intelligence. Sieci BI nawiązują w pewnym zakresie do sieci społecznych jako nowej metody ksztaltowania architektury organizacji oraz ładu gospodarczego. Logika sieci BI ma na celu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.07.2011 Znaków /1 411

    praca w formacie txt

Do góry