Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Reklama biura podróży

    Charakterystyka

    Ważną rolę reklama odgrywa w turystyce. Branża ta jest wymagająca i nie zadowala się byle czym. Promocja turystyki często prowadzona jest na masową skalę dlatego też korzysta z wielu form reklamy:

    audiowizualna- najbardziej rozpowszechniona posiada największą grupę odbiorców. Do tej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /3 253

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dywersyfikacji pionowej

    Charakterystyka

    Strategia dywersyfikacji pionowej to jedna ze strategicznych strategiczna|opcji rozwoju przedsiębiorstwa. Dotyczy ona wyboru nowego rynku, na który przedsiębiorstwo pragnie wejść z nowym produktem. Dywersyfikacja może być przeprowadzona przy wykorzystaniu własnych środków lub przez zakup...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.08.2011 Znaków /1 742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadania logistyki w dystrybucji

    Charakterystyka

    Logistyka jest procesem planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców i półfabrykatów do produkcji, wyrobów gotowych oraz informacji z punktu pochodzenia produktu do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań nabywcy.

    Logistyka jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.08.2011 Znaków /3 113

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spadek sprzedaży

    Charakterystyka

    Spadek sprzedaży produktu (schyłek produktu) jest czwartą(ostatnią) fazą cyklu życia produktu. Po trzech poprzednich fazach, gdzie produkt został poznany następuje gwałtowny spadek zainteresowania nim. Produkt jest głównie nabywany przez "spóźnialskich". Takich konsumentów, którzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.08.2011 Znaków /1 987

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria oceny strategii marketingowej

    Charakterystyka

    Kryteria oceny strategii marketingowej to zestaw czynników, parametrów, cech, własności w oparciu o które można dokonać oceny strategii marketingowej.

    Marketing strategiczny ściśle wiąże się z potrzebami jednostek oraz organizacji. Jak stwierdza Jean-Jacques Lambin "(...) nabywca nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.08.2011 Znaków /2 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja działu marketingu

    Kryteria podziału

    Dział marketingu można tworzyć według kryterium:

    funkcji produktu obszaru geograficznego rynków konsumenta Organizacja funkcjonalna

    Jest najczęściej wykorzystywaną formą organizacji marketingu, która polega na podziale działalności marketingowej według grup funkcji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.08.2011 Znaków /3 268

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania rynkowe

    Charakterystyka

    Badania rynkowe to punkt wyjścia z marketingu. Dobry marketing obejmuje badania możliwości rynkowych i przygotowanie na podstawie proponowanej strategii szacunkowych danych finansowych wskazujących, czy możliwe do osiągnięcia zyski odpowiadają celom finansowym przedsiębiorstwa.

    Badania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.08.2011 Znaków /2 666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady planowania marketingowego

    Charakterystyka

    Planowanie marketingowe pomaga uniknąć bezcelowych i błędnych działań oraz wykorzystać zasoby w sposób możliwie efektywny i przemyślany.

    Jest istotną częścią dobrego zarządzania. Zmusza do przemyślenia tego co się wydarzyło, tego co jest teraz i tego, co się może wydarzyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.08.2011 Znaków /2 728

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Deflacja

    Charakterystyka

    Deflacja to "spadek ogólnego poziomu cen." (Samuelson P. A., Nordhaus W. D., 2004, s.578) Oznacza to, że inflacji jest ujemna.

    Ostatni spadek cen konsumpcyjnych w Stanach Zjednoczonych miał miejsce w 1955 roku. Pod koniec XX wieku deflacja nie występowała zbyt często. Jeżeli obserwuje się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.08.2011 Znaków /1 133

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Informacja turystyczna

    Charakterystyka

    Rynek turystyczny funkcjonuje dzięki informacją. Dzisiaj turyści dokładnie planują swoje wyjazdy, albo samodzielnie, albo przy pomocy specjalistów z biur turystycznych. Potrzeby informacyjne klientów zależą od wielu warunków. Inne są potrzeby informacyjne turystów indywidualnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.08.2011 Znaków /5 126

    praca w formacie txt

Do góry