Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Marketing angażujący

    Charakterystyka

    Marketing Angażujący (Engagemet Marketing) - jest to strategia marketingowa, która polega na ośmielaniu konsumentów oraz na zachęcaniu ich do brania czynnego i realnego udziału w rozwoju marki. W opozycji do postrzegania klientów jako pasywnych odbiorców wszelkich biznesowych informacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.08.2011 Znaków /2 045

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia fazy wprowadzania

    Charakterystyka

    Faza wprowadzania na rynek charakteryzuje się wysokimi nakładami na badania i rozwój oraz na promocję nowego produktu. W tej fazie ryzyko niepowodzenia jest bardzo duże, w związku z tym możliwe działania są uzależnione od bieżącej pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

    Proponowane...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /26.08.2011 Znaków /946

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadowolenie klienta

    Charakterystyka

    Zadowolenie klienta - to stan psychiczny, w którym znajdujemy się po użyciu danego produktu. Pojęcie to odnosi się nie tylko do użytkowników finalnych, ale także do osób zaangażowanych w sprzedaż dobra. Konsument może być zadowolony lub niezadowolony z wyboru produktu lub marki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.08.2011 Znaków /3 104

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Moda na produkt

    Definicja

    Moda jest akceptowanym lub popularnym stylem w danej dziedzinie w danym czasie. Najbardziej moda kojarzy się ze stylem ubierania: mówimy o modzie lat 70., 80., 90. (element dzisiejszej mody stanowią, np. dżinsy). Fazy, przez jakie przechodzą produkty podlegające modzie zostają skrócone lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.08.2011 Znaków /3 636

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie sondażowe

    Charakterystyka

    Badania sondażowe - metoda badawcza służąca zazwyczaj do badania dużych populacji, których nie da się obserwować bezpośrednio. Polega ona typowo na przebadaniu, przy pomocy standaryzowanego kwestionariusza lub ankiety, wyselekcjonowanej z populacji mniejszej próby respondentów.

    Dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /4 444

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lojalność klienta

    Definicja

    Lojalność klienta wobec marki to efekt:

    nauczenia się przez konsumenta, iż określona marka najlepiej zaspokaja jego potrzeby, przynosi mu wyjątkowe i pożądane przez niego korzyści. wytworzenia się więzi emocjonalnej konsumenta z marką, w wyniku emocjonalnego oddziaływania marki na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /3 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rekrutacja akwizytorów

    Sposoby rekrutacji akwizytorów

    Skuteczność akwizycji zależy w dużej mierze od doboru odpowiednich osób na stanowisko akwizytora.

    Sposoby naboru stosowane przez różne firmy są na ogół podobne. Akwizytorzy mogą być poszukiwani wewnątrz przedsiębiorstwa lub pochodzić z zewnątrz, wyłonieni w drodze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.08.2011 Znaków /2 809

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia ekspansywnego kształtowania cen

    Charakterystyka

    Można powiedzieć, że strategia ta jest wyolbrzymioną formą strategii penetracji. W strategii tej ceny ustalane są na bardzo niskim poziomie po to, aby ustanowić masowy rynek, czasem kosztem innych konkurentów.

    Strategia stosowana jest w odniesieniu do produktów o dużej elastyczności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.08.2011 Znaków /1 722

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    T-commerce

    Charakterystyka

    Jest to metoda realizacji transakcji handlowych za pośrednictwem telewizji cyfrowej, jest skrótem od Television Commerce i staje się równie popularna jak e-commerce, czyli realizacja transakcji handlowych drogą internetową. Działanie to nazywane jest też czasem T-com, Transactional TV lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.08.2011 Znaków /1 251

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza udziałów produktu w rynku

    Charakterystyka

    Udział produktu w rynku stanowi stosunek sprzedaży towarów danej firmy do ogólnej sprzedaży analizowanych dóbr na badanym rynku. Wielkość ta wyrażana jest w procentach. Określa on relację między liczbą sprzedanych jednostek produktu i liczbą wszystkich sprzedanych jednostek w danej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.08.2011 Znaków /2 983

    praca w formacie txt

Do góry