Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Promocja

    Charakterystyka

    PROMOCJA - (łac. promoveo poruszać się) - jest to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który ma się przyczynić do zwiększenia popytu na wyroby przedsiębiorstwa i zmniejszenia elastyczności tego popytu. Jest marketingowym przedsięwzięciem obejmującym szereg działań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /4 941

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aukcja holenderska

    Charakterystyka

    Aukcja holenderska (zwana również mechaniczną lub zegarową) to rodzaj aukcji gdzie podawane są dwie ceny: minimalna oraz wywoławcza (przeważnie dużo wyższa od poprzedniej). Ceny te są podawane przez sprzedającego przed rozpoczęciem aukcji. Uczestnicy znają tylko cenę wywoławczą, od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /4 536

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ankieta

    Charakterystyka

    Ankieta - najczęściej stosowana metoda gromadzenia informacji w badaniach marketingowych. Jest to kwestionariusz zawierający pytania dotyczące określonego lub badanego tematu, wykorzystywany zwykle w badaniach społecznych zjawisk masowych. Ankieta to także zbiór standaryzowanych technik...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.09.2011 Znaków /2 069

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Test niedokończonych zdań

    Charakterystyka

    Test niedokończonych zdań to jedna z technik projekcyjnych, którą wykorzystuje się w przeprowadzaniu badań jakościowych. Polega na tym, iż badana osoba ma za zadanie dokończyć zdania dopisując fragment do podanych wcześniej słów.

    Mechanizm, w którym ego broni się przed pragnieniami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.09.2011 Znaków /1 762

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojemność rynku

    Charakterystyka

    Pojemność rynku to wielkość masy towarowej, która przy danych cenach i dochodach może być sprzedana w określonym czasie i przestrzeni (S. Mynarski 2001, s.27). Inaczej: wielkość dóbr i usług, które mogą być wchłonięte przez rynek. Pojęciem zbliżonym do pojemności rynku jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.09.2011 Znaków /3 839

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola grafiki w prezentacji internetowej

    Charakterystyka

    Grafika ma niezwykle istotne znaczenie w prezentacji internetowej. Jest szereg różnych zasad, którym powinna podlegać

    taka prezentacja. Przede wszystkim forma wszystkich elementów graficznych zawartych w prezentacji powinna być przejrzysta

    i czytelna, nie "przytłaczająca" treści...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.09.2011 Znaków /1 346

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia treści

    Charakterystyka

    Cykl życia treści jest ogólnym modelem, obrazującym zmiany jakim zachodzą wszelkiego rodzaju treści zawarte na stronach internetowych przedsiębiorstw i instytucji.

    Fazy cyklu

    W podziale cyklu życia treści wyróżnia się następujące fazy:

    Faza tworzenia treści. W jej obrębie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.09.2011 Znaków /2 525

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka T,S

    Charakterystyka

    Polityka (T,S) - jest elementem dostaw|planowania dostaw.

    T- oznacza tutaj jednostkę czasu, zaś S- racjonalny górny poziom zapasu.

    W zarządzaniu plany zapotrzebowania musza być zharmonizowane z planami dostaw. W koordynacji musi być przestrzegany podstawowy cel, jakim jest niedopuszczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.09.2011 Znaków /1 955

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kultura uczestnictwa

    Charakterystyka

    Kultura, która zachęca konsumentów oraz fanów do aktywnego udziału w procesie tworzenia oraz dystrybucji nowo powstałych treści.

    W latach 90' XX w. często podkreślało się wpływ interaktywnych technologii medialnych, które głównie tworzyły kulturę. Dziś skłania się bardziej do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.08.2011 Znaków /2 293

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje polityk cenowych

    Charakterystyka

    Polityka cenowa - nakreśla ogólne podstawy do ustalania cen. Polityka cen powinna pozostawać w zgodzie z pozostałymi instrumentami marketingu-mix oraz decyzjami co do rynku docelowego.

    Ustalenie polityki cen wiąże się z celami jakie wyznacza sobie przedsiębiorstwo i które chce przy pomocy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.08.2011 Znaków /4 293

    praca w formacie txt

Do góry