Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Dostawca treści

    Charakterystyka

    Dostawca treści (content provider) zajmuje się elektroniczną dystrybucją dóbr multimedialnych. Multimedia to media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania odbiorcom informacji lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.09.2011 Znaków /2 552

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dywersyfikacji

    Charakterystyka

    W klasycznym rozumieniu strategia dywersyfikacji to "przedsięwzięcie polegające na przegrupowaniu środków będących w dyspozycji przedsiębiorstwa na działania zasadniczo różne od prowadzonych w przeszłości. Wymaga zaangażowania się w branże, technologie i rynki, które są nowe dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.09.2011 Znaków /1 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reakcje nabywców i konkurentów na zmiany cen

    Charakterystyka

    Reakcja konsumentów lub tez ich brak mówią o znaczeniu cen na kształtowanie się popytu. Popyt jest w dużej mierze determinowany cena, ale jej wszelkie wahania zależą również od zmian zachodzących w popycie.

    Analiza kształtowania się popytu wywołanego zmiana cen dostarcza informacji o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.09.2011 Znaków /10 562

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modelowanie parametryczne

    Charakterystyka

    Modelowanie parametryczne jest jedną z metod szacowania kosztów projektu od góry do dołu. Wykorzystuje ono model matematyczny oparty na znanych parametrach czyli rozkład normalny lub inny rozkład teoretyczny, z którym porównywane są empiryczne rozkłady występujące w badanej zbiorowości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.09.2011 Znaków /1 446

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena skuteczności reklamy

    Charakterystyka

    Skuteczność reklamy jest to stopień osiągnięcia celu, który został postawiony przed reklamą.

    Przeważnie jako główny cel kampanii reklamowej uważa się jest zwiększenie zysków.

    Badanie stopnia dotarcia reklamy do adresata

    Wyróżniamy dwa rodzaje badań:

    Zasięg (odsetek odbiorców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /7 164

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prognozowanie przychodów i kosztów

    Charakterystyka

    Stanowi ono przewidywany poziom sprzedaży oraz kosztów zależny od strategii marketingowej i przyjętych założeń dotyczących otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. Jest systemem tworzenia informacji zarządczej ex ante, umożliwiającej controlling działalności gospodarczej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.09.2011 Znaków /6 671

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Optymalizacja wielkości zamówienia

    Charakterystyka

    Zapasy powstające w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych spowodowane są zakupem materiałów i towarów w określonych partiach oraz produkcją wyrobów w określonych seriach. Przedsiębiorstwa w takiej organizacji procesów gospodarczych ponoszą koszty magazynowania oraz uruchamiania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.09.2011 Znaków /1 697

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie stron

    Charakterystyka

    Pozycjonowanie stron (ang. Search engine optimization - SEO, Web Positioning), jak sama nazwa wskazuje, polega na uzyskaniu jak najwyższej pozycji danej strony w internetowa|wyszukiwarce dla wybranych słów kluczowych.

    Olbrzymia ilość witryn, internetowy|portali czy serwisów sprawia, że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.09.2011 Znaków /3 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek organizacji

    Definicja

    Wizerunek organizacji jest to postrzegany przez odbiorców obraz organizacji, produktu, oraz jej oferty, inaczej mówiąc jest to odbicie tożsamości organizacji w świadomości odbiorców. Podstawą zarówno wizerunku jak i tożsamości organizacji jest jej misja. Misja w skomasowany sposób przedstawia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.09.2011 Znaków /5 550

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Struktura produktu

    Definicja produktu

    Produkt jest to każdy obiekt wymiany rynkowej, a także wszystko to, co jesteśmy w stanie zaoferować na rynku. Może być to zarówno dobro materialne, usługa, idea, miejsce jak i organizacja. Produkt powinien zapewniać kupującym określone korzyści, tj. posiadać zdolność do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.09.2011 Znaków /2 374

    praca w formacie txt

Do góry