Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Karta płatnicza

    Charakterystyka

    Karta płatnicza - jest to elektroniczny instrument płatniczy wydawany przez banki. Stanowi narzędzie zdalnego dostępu do pieniędzy zgromadzonych na rachunku bankowym. Umożliwia posiadaczowi podejmowanie gotówki z bankomatu oraz dokonywanie bezgotówkowych płatności za towary i usługi w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /5 916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt

    Charakterystyka

    Produktem można nazwać wszystko to, co producenci oferują na rynku by zaspokoić potrzeby nabywców. Produktem jest dobro materialne, miejsce, osoba, usługa. Produkt może się składać z części materialnych i niematerialnych.

    Zadania produktów

    Aby produkt osiągnął sukces na rynku musi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Definicja marketingu

    Marketing

    Marketing posiada wiele definicji naukowych. Mówiąc najprościej jest to sposób działania i zarządzania w firmie. Termin marketing pojawił się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj możemy go interpretować w co najmniej dwóch znaczeniach:

    Interpretacja tradycyjna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /2 466

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bankowość elektroniczna

    Charakterystyka

    Bankowość elektroniczna serwis oferowany przez niektóre banki, dzięki któremu klient ma dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem urządzenia elektronicznego (komputera, bankomatu, terminalu POS, telefonu, telefonu komórkowego) i łącza telekomunikacyjnego.

    Pojęcie bankowości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /08.10.2011 Znaków /6 162

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza portfela produktów

    Charakterystyka

    Narzędziem optymalizacji programu asortymentowego firmy jest analiza portfela produktów. Zakłada ona, że:

    konkurencyjna wartość udziału danego przedsiębiorstwa w rynku zależy od cyklu życia produktów oferowanych przez tę firmę i strukturę konkurencji, struktura asortymentowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.10.2011 Znaków /2 306

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modele tendencji rozwojowej w planowaniu

    Charakterystyka

    Realizacja funkcji planowanie strategicznego opiera się na analizie zjawisk zachodzących w przedsiębiorstwie i gospodarce. Najważniejszymi metodami stosowanymi w trakcie tych analiz są metody i techniki prognozowania. Model tendencji rozwojowej lub inaczej mówiąc analiza trendu jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.10.2011 Znaków /928

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena zamknięcia

    Charakterystyka

    Cena zamknięcia to przy której [[producent jest obojętne, czy wytwarza, czy nie; jest ona równa przeciętnym kosztom zmiennym (E.Czarny 2006, s.141). Inaczej mówiąc cena zamknięcia to cena równa przeciętnym kosztom zmiennym.

    Dopóki cena produktu jest wyższa od poziomu przeciętnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.10.2011 Znaków /1 148

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobro Giffena

    Charakterystyka

    Dobro Giffena - pojęcie z zakresu mikroekonomii, którego nazwa pochodzi od dziewiętnastowiecznego ekonomisty Giffen|Roberta Giffena, który podczas swoich badań zauważył, że wzrost ceny chleba w Wielkiej Brytanii w XIX w. prowadzi do wzrostu popytu na to dobro, zwłaszcza wśród ludności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.10.2011 Znaków /2 082

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ustalanie cen zestawów produktów

    Charakterystyka

    Firmy wydłużają i poszerzają linie asortymentowe, aby zaspokoić różne potrzeby i preferencje nabywców oraz wykorzystać różnice w stopniu ich wrażliwości cenowej. Przed polityką cen stoi zatem zadanie ustalenia zestawu cen uwzględniających:

    różnice w kosztach produkcji i sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.09.2011 Znaków /3 297

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prognozowanie rynku docelowego

    Charakterystyka

    Prognozowanie jest sztuką przewidywania zachowania się nabywców, przyszłego stanu rynku, relacji podaży i popytu oraz spodziewanej koniunktury gospodarczej na obszarach działania przedsiębiorstwa. Jest techniką powiązaną z wieloma aspektami zarządzania. Jej złożoność zależy od tego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.09.2011 Znaków /1 790

    praca w formacie txt

Do góry