Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Klasyfikacja pozycji asortymentowych

    Charakterystyka

    Pozycje asortymentowe to pojęcie przedstawiające istniejące klasy podziału produktów od jednostki o najszerszym zasięgu do jednostki podstawowej.

    Klasyfikacja pozycji asortymentowych

    W strukturze asortymentu możemy wyróżnić cztery najbardziej istotne pozycje. Należą do nich:

    1)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /26.10.2011 Znaków /1 924

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza struktury serwisu

    Charakterystyka

    Analiza struktury serwisu (ang. Web structure mining) próbuje określić strukture hiperłącz na poziomie wewnatrzdokumentowym. Na podstawie topologii z hiperłączy, Web Structure Mining kategoryzuje strony i generuje informacje, takie jak podobieństwo i relacje między różnymi witrynami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.10.2011 Znaków /1 192

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System SRM

    Charakterystyka

    System SRM (ang. Supplier Relationship Management) jest to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia firmom i organizacjom kompleksowe podejście do zarządzania bazą dostawców, poprzez automatyzację procesów oraz zwiększenie przejrzystości strategii zakupowej.

    Wady i zalety

    Korzyści...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.10.2011 Znaków /1 319

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Partnerskie powiązania gospodarcze

    Definicja

    Partnerskie powiązania gospodarcze - Ze względu na wiele możliwości współdziałania przedsiębiorstw oraz różnorodność firm tworzących układy relacyjne partnerstwo miedzy firmami jest trudne do zdefiniowania. Stanowi ono stosunkowo nowa forme wspolpracy.

    Dawnej firmy większość czynności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.10.2011 Znaków /2 896

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja poprzez agentów handlowych i brokerów

    Charakterystyka

    Agenci i brokerzy stanowią specyficzna grupę hurtowników. Pośrednictwo agencyjne jest formą uczestnictwa w kanałach dystrybucji.

    Agent jest osobą fizyczną lub prawną zobowiązaną umową do negocjowania warunków kupna-sprzedaży określonych produktów lub do zawierania transakcji w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.10.2011 Znaków /7 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dojrzałość rynkowa

    Charakterystyka

    Dojrzałość rynkowa produktu jest trzecim etapem cyklu życia produktu. Wyróżnia się wyrównaniem poziomu sprzedaży w całej branży lub poziomu przychodów z danej grupy produktów. Większość dzisiejszych produktów na rynku znajduje się w tej fazie. Etap ten jest zwykle dłuższy od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.10.2011 Znaków /2 423

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Call center

    Historia i zadania

    Call center zostało wymyślone około 30 lat temu, aby sprawnie udzielać odpowiedzi na pytania klientów. Jednak prawdziwy boom na call center zaczął się w latach 90-tych, gdyż wówczas przygotowano pierwsze profesjonalne aplikacje służące do zarządzania kontaktami z klientami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.10.2011 Znaków /3 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola internetu w marketingu

    Cechy marketingu online wygodny - klienci nie muszą wychodzić z domu, by zakupić produkt, by zdobyć informacje, pomaga nawiązać bezpośredni kontakt klienta z firmą, firmy mogą dzięki niemu zdobyć informacje o potrzebach klientów, a klienci mają wygodną możliwość zadawania pytań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Personel wspierający akwizytorów

    Rola personelu wspierającego

    Personel wspierający akwizytorów - pomaga zwiększyć wysiłki akwizytorów zdobywających zamówienia, dostarczając licznych usług lecz nie jest on nastawiony na przyjmowanie zamówień.

    Personel wspierający możemy podzielić na dwie kategorie:

    akwizytorów - misjonarzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 052

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Usługa

    Definicja

    Usługa jest działalnością nie mającą charakteru materialnego, dostarcza nabywcom informacji, które nie koniecznie muszą być związane ze sprzedażą dóbr lub usług w porównaniu do produktu, który można kupić na własność.

    Podstawowe cechy usług

    Do podstawowych cech usług można tutaj...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /4 779

    praca w formacie txt

Do góry