Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Badania marketingowe

    Charakterystyka

    Badania marketingowe to systematyczne, celowe i obiektywne procesy gromadzenia, przetwarzania i prezentacji informacji, które pomagają rozpoznać sytuację decyzyjną oraz stworzyć i wybrać właściwe działania

    Kryteria podziału badań marketingowych Kryterium przedmiotowe Badania rynku-...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.11.2011 Znaków /3 492

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje produktów

    Rodzaje produktów ze względu na trwałość

    Produkty możemy podzielić ze względu na ich trwałość i materialność, są to:

    produkty trwałego użytku, czyli produkty używane przez jakiś czas, nie ulegają szybkiemu zużyciu, jako przykład mogą służyć artykuły gospodarstwa domowego, produkty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.11.2011 Znaków /3 334

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dywersyfikacji poziomej

    Charakterystyka

    Dywersyfikacja pozioma polega na rozszerzeniu produkcji o wyroby lub też usługi nie wykraczające poza przemysł, w którym firma działa obecnie. Wprowadza się do produkcji nowe wyroby, które są związane z "know-how", doświadczeniem oraz możliwościami techniczno-ekonomicznymi tego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.11.2011 Znaków /2 182

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady tworzenia ogłoszenia reklamowego

    Charakterystyka

    Ogłoszenie reklamowe jest połączeniem tekstu ze sztuką graficzną. Składa się z następujących elementów : ilustracji, nagłówka, treści (body copy) i sloganu.

    Etapy tworzenia

    Pierwszym etapem opracowania ogłoszenia jest jego kompozycja (lay-out). Na jego podstawie powstaje zwięzły...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.11.2011 Znaków /5 235

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Eksploracja zasobów sieciowych

    Charakterystyka

    Eksploracja zasobów sieciowych (ang. Web mining) to różnorodne analizy dotyczące zarówno produktów jak i usług i klientów, które można coraz częściej przeprowadzać na podstawie danych zdobytych przy pomocy internetu. Dzieje się tak, albowiem witryny internetowe stanowią doskonałe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.11.2011 Znaków /1 743

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria wyboru formy sprzedaży internetowej

    Charakterystyka

    Sprzedaż internetowa jest coraz popularniejszą w dzisiejszych czasach formą sprzedaży. Najważniejszymi kryteriami, które sprawiają, że przedsiębiorstwa decydują się na jej wykorzystanie są:

    Kryterium dostępności: sprzedaż internetowa funkcjonuje 24 godziny na dobę. Klienci mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.11.2011 Znaków /3 814

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama w serwisach społecznościowych

    Charakterystyka

    Social Network Advertising jest termin, który jest używany do opisania form reklamy online, która skupia się na social networking. Jedną z głównych korzyści z reklamy na serwisie social networking (Facebook, MySpace, Friendster, bebo, Orkut ... i wiele innych) jest fakt, że reklamodawcy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.11.2011 Znaków /2 794

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kiosk multimedialny

    Charakterystyka

    Kiosk multimedialny- to elektroniczne urządzenie wyglądem przypominające bankomaty służące do realizacji operacji bankowych, często z pominięciem wypłaty pieniędzy. Wyposażone są one w urządzenia do zdalnego realizowania operacji finansowych, takie jak : wielofunkcyjne bankomaty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.11.2011 Znaków /2 195

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Łańcuch dostaw

    Charakterystyka

    Koncepcja łańcucha dostaw upowszechniona została w praktyce działalności przedsiębiorstw dopiero w drugiej połowie XX wieku. Upowszechnienie koncepcji łańcucha dostaw jest konsekwencją nasilenia potrzeby współpracy przedsiębiorstw w dążeniu do realizacji celów i funkcji|celów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.10.2011 Znaków /7 213

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model bricks and clicks

    Charakterystyka

    Bricks and clicks cegły i klikanie to specyficzny model prowadzenia działalności gospodarczej (w szczególności handlowej) polegający na integracji dwóch działalności: wirtualnej (za pośrednictwem Internetu) i tradycyjnej.

    Na przykład sklep z elektroniką może oferować sprzedaż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.10.2011 Znaków /1 976

    praca w formacie txt

Do góry